-> #16
"Søg og du skal finde" - virker bare lidt for plat lige nu... 🤣 😳
-> #17
Jeg ved, at man som admin, har en oversigt der hedder "forumbidrag" og ud fra hvad jeg kan læse mig til, er det en kombination af denne og en lidt bedre søgemaskine "folk" efterlyser.
Funktionen er ret smart, den har naturligvis en ret begrænset funktionalitet, men den dækker kerneområderne ret godt. Hvis nu jeg tænker "hvem er ham der spasseren 'tom81'?", og jeg lige vil se om han kun opretter brokketråde, så vil jeg - i hans profil under "forumbidrag" hurtigt kunne se: "Jow. Han opretter sgu kun brokketråde."
Det er lidt som at have en "community", der er tilgængelige for alle brugerne, om alle brugerne.
Funktionen kan sådan set ikke noget som man heller ikke kan opnå med lidt grundig søgemetodik (som #18 også er inde på), det er bare dét mere overskueligt.
Det sjove ved funktionen er, at man også kan se hvilke tråde vedkommende følger med i.
Long story short. Det er genialt til at kigge folk over skulderen og se hvad de skriver og kommenterer på 🙂
(P.S.: Som admin er brugbarheden jo oplagt, da man har lettere ved at "holde øje" med folk. Men som almindelig bruger, vil jeg nok hellere sige "følge med i" hvad vedkommende laver. Det andet kan hurtigt komme til at lyde så big brotha agtigt, uden at være det... bare lige for at sætte en stopper for de paranoide, inden de kommer lidt for godt i gang 😉)