Hej jeg har lige fået ny computer så jeg ville self. putte min mic ind som er godt og vel 1 måned gammel, USB Logitech Microphone, i den anden computer virker den stadig og har altid gjort det, men efter jeg har smidt den i den her computer laver den nogle underlige lyde når jeg snakker som om jeg er et maskingevær.
her er et link til lydfilen hvor jeg recorder mig selv:
HVad er RMA? den virker fint på den anden computer. har hented et realtek hd audio codec, som så kaldte sig selv for driver senere, og den har jeg installeret intet forandret
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Priceless d. 28-05-2010 00:55:28.
ok har fundet frem til at det er onboard, og det kommer fra realtek prøver at installere ac97 driver og ser om det ikke virker ellers må jeg låne et lydkort af en ven imorgen er ikke så meget inde i computer som jeg selv troede jeg var !
Lyder som en god ide :) bare være opmærksom på ikke at bryde nogle garantibeviser hvis du f.eks. har købt i bilka fona eller lig. eller synlige åbningskader det kan give dig problemer ved en senere reklamationssag :)
hvis det er tilfælget ville jeg nok aflevere maskinen til rep :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Simon k.k d. 28-05-2010 01:06:42.
det er en computer jeg har "Lånt" af en kammerat til at formatere en gang men nu har den stået hos mig i et par måneder så nu er det MIN har smidt nyt grafikkort i osv. det er en acer aspire e380
De fleste headsets med usb tilslutning har lydkortet/driverne indbygget i headsettet, kan ihvertfald køre mit g35 på crosshair III uden lydkortet er sat til (og er intet onboard)