Overall kommentar til #17 må vel være "åh din stakkel, hvor er det synd for dig".
Jeg gider egentlig ikke, men ok, for at udrydde et par misforståelser:
Du skriver at det at du dukker op i et fora for at spørge om råd, beviser at du ikke har noget imod at blive belært. Dertil skriver jeg, at det ikke er tilfældet. Vi ser dagligt eksempler på, at folk hjertens gerne lader andre i et fora gøre arbejdet for dem, men at de ikke tåler den mindste irettesættelse. Jeg skrev ikke at du intet havde lavet, inden du spurgte herinde. Det er noget du tillagde min udtalelse.
Indrømmet: emnet er så gennemtæsket overalt, at jeg finder det svært at tro, at du ikke har kunnet finde noget brugbart, hvis du har gjort dig så megen umage som du påstår. Det tog mig et par minutter, og fem tests af CM V8, at konkludere, at #4 sådan ca har ret. Heldigvis er det to meget omtalte kølere, så der er tonsvis af materiale om dem derude. Men altså: Jeg udtalte mig ikke om med hvilken iver du har undersøgt sagen. Forklarede blot at dit argument ikke var holdbart.
Resten af kommentaren er som sådan ikke værd at svare på. Det er primært mere af samme skuffe. Du forstår ikke, at det du lukker ud, også har en betydning for, hvordan folk reagerer på dig. Jf. ovenstående forstår jeg som sådan udmærket Toms reaktion, og mht vores diskussion: Havde du, i stedet for at spille smart omkring OT, blot skrevet at det var et teknisk uheld, havde du fået en venlig kommentar tilbage.
Jeg lukker sagen her. Livet er for kort og alt det der. Jeg mistænker nemlig, at vi blot vil fortsætte på samme rulle, og det er en smule nyttesløst.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 30-05-2010 22:23:30.