Jeg kan sige så meget at yousee er det bedste, kundeservice er i top, kan dog kun sammmenligne dem med telia og Perspektiv Bredband, dem kan du ringe til og vente i 3 timer, og hvis du skriver en mail om at de skal kontakte dig,,,,så nogle gange sker der ikke noget (kun min erfaring ved ikke om de har ændret noget pt)
ulempen ved telia og Perspektiv Bredband er at de bruger de gamle telefonledninger så derfor kan de ikke garanterer hastighed og den bliver ustabil (det sagde de dog til mig at jeg kunne,,,,de skal jo have kunder 🙂
Jeg havde så internet (20/1 mener ikke du kan få 20/2 hos dem) samt digital tv hos telia, det de glemte at sige var at når jeg ser digital tv så tager det lige mellem 4-8 Mbit 🙂 problemet var bare at jeg betalte for 20/1 men den kunne kun give mig 10 hahahha selv om jeg bor i indre kbh, det vil sige at jeg fik kun 2 Mbit, når kæresten så tv,,,,,,,,,,,,,,,,,der gik så lige 3 md før jeg opdaget det,,,,fik dog mine penge tilbage, og skiftede til yousee med det samme, uden bindingen på 6 md, da de godt kunne se problemet 🤣
jeg har så 20/2 nu unden problmer, tror en er på 21/2.1 pt så klager ikke, samt en box fra Yousee, med hd i på 250 hvor jeg kan optage alt på tv, samt leje film online 🙂
men min erfaring ang internet er at det kommer an på hvor du bor i landet
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 02-06-2010 10:29:35.