Damn det ser sq godt ud. synes altså de laver nogle rigtig fede kabinetter også en rimlig pris for det ca 900 kr. glæder mig til jeg får sparet samme til et 800D 😛
#2 Tror jeg heller ikke det henvender sig til.. men der kan dog sidde en 240 rad i toppen.. De store vandkølings entusiaster >800D/700D Den almindelige gamer/entusiast > 600T
Min gamle Core i7 920 fik jeg op på 4,2Ghz til benchmark i mit Corsair kabinet uden nogle blæsere i toppen, dog en Corsair H50 som CPU køler.
Min nuværende intel Core i7 930 kører 4Ghz stabilt også med en Corsair H50, dog med sådan en Noctua blæser her: http://www.bbec.dk/produkter.p... og dem er der også kommet 3 af i toppen ;)
Kommer ikke over 65C på noget tidspunkt, så der er gode kølings muligheder i et Corsair Obsidian 800D :)
Jeg ser frem til Corsairs nye kabinetter, da jeg kender en som skal bruge et nyt kabinet og han er vild med Corsair Obsidian 800D men det er for stort og for dyrt til ham, men han vil gerne have godt køling og overvejer 700D men det bliver nok til det 600T i stedet når det kommer og grunden til at jeg ser frem til det, er at jeg skal lave reviews af det :P
Hehe de flasker der, ligner sq da en 0.50 liter ved siden af det kabinet :) sq vildt så meget plads der er i det, jo slet ikke til at forstår 😲 men godt ser det ud