Jeg tror ganske enkelt at det er propaganda, ikke en dyt andet, der sidder mange og bruger Google, faktisk synes jeg at det "brand" er for synligt i hverdagen, de vil gerne blære sig med eget OS, flot så, men så ser jeg da også gerne at det eneste jeg har på min PC er et link til søgemaskinen og ikke andet!
Der er sku da ikke noget fra Microsoft, som man uheldigt kan få smidt i hovedet, hvis man ikke passer på, men en Googlebar, min bare, er næsten infiltreret i alt fra Drivere til små utilities, vælger man std. Installations metode eller tager alt med, vupti sidder man med en googlebar, eller en Yahoo osv. Sku da for klamt at de ikke bare kan holde sig ude af den slags installationer.
Det er sikkert nødvendigt for dem at gøre sådan, samt filme vores veje, de prøver vel at gøre sig så undværlig som et "American Express Card = Don't leave home without it" slogan, fint nok, men selv ikke vagttårnet bliver trykket i fjæset på mig, så meget som det googlegøgl, alle rygterne om "sladren til cia" vidersalg/givelse af e-mail adr. Som der også har været oppe og vende, tja uden google kører min PC, men ville vi alle have den holdning, kører google hvor ? nowhere!
Hvad alle andre intusiaster eller hedninge giver dem mulighed for, tja deres sag, jeg bruger en mindre effektiv søger og stiller mere kreative spørgsmål, det burde vel gå ud på ét :yes:
Hvad med alle dem der har brugt NetScape, er alle de bruger extinct nu, eller kører de bare noget andet, der alligevel bare ligner en clone af det tidligere kejtede og smagløst designede NetScape ?
Det hele har intet med funktionaliteten af Windows at gøre og skulle det have, så er det ikke Microsoft's skyld, ikke bare fordi de altid er dem der er hængt ud, "jump to Seven, feel's like heaven" som de også siger over there,"addapt and overcome" 😉
PS! Det er som Nero, jo større den bliver og jo mere den æder af plads, uden at gøre det mest nødvendige bedre, tja så kan de beholde skidtet, Seven kan selv brænde de fleste ting og der findes en række små programmer der i sidste ende i som treenighed kan mre end Nero kan, en besparelse på min. 1 GB dataplads er med i købet, så google gogle herfra og hav en strålende dag nær de 20*C 😎
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Erik Winther d. 02-06-2010 12:23:13.