Antenneforstærker, anbefalinger?

Media Center d.  02. juni. 2010, skrevet af MightyWanker
Vist: 2715 gange.

MightyWanker

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2010 09:18:36
Svar/Indlæg:
175/25
Heys

Som overskriften siger, så leder jeg meget efter nogle anbefalinger af antennerforstærkere, for min super plan om at skrive en lille reviewguide om HDHomerun, faldt totalt til jorden da det viste sig at min signalstyrke på TV signalet er på whopping 56% Og det gør så at ting som HDHomerun kører totalt svensk, i hvert tilfælde er det nøjagtigt samme problem med mit technotrend kort.

Det er flotte sager man får fra Yousee....

Så er der nogen der har erfaringer, sådan indenfor en rimelig prisklasse, til brug på Yousee kabeltv?
busser

Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2010 10:06:38
Svar/Indlæg:
1626/507
Det man siger at kablet skal være godt isoleret, isæt hvis du har mange kabler som ligger op af hinanden, hvis det er muligt at afprøve nogle af dem her, og så retur hvis det ikke bliver bedre, men dog godt at have nogle gode kabler, dog ikke de billigeste eller de dyreste.

kig her

http://www.av-connection.dk/?M...

jeg har selv Yousee kabeltv, har ikke problemer, selv om jeg kører mmed alm kabler fra dem

Blach

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2010 15:33:55
Svar/Indlæg:
39/1
Har selv denne :)

http://www.av-connection.dk/?P...

Den skal installeres som første led, hvorefter der skal trækkes kabler ud fra udgangene til alle de andre apparater i huset. Så hvis du er ligeså uheldig som jeg, at der hvor dit tv-signal kommer ind i huset, er i din stue, så skal udstyret enten sættes op her, eller du skal have trukket nye kabler, så du kan få den skjult af vejen på loftet (er jo ikke den mest neutrale farve den boks har). Jeg valgte sidste udvej hehe.

MightyWanker

Overclocker
Tilføjet:
03-06-2010 09:37:20
Svar/Indlæg:
175/25

Det er ikke kablerne der er problemet, det ER checket og der er opgraderet og skiftet ud. Desuden er min nabo tidligere Yousee tekniker, så han har dobbeltchecket for mig :)

Lige hvad jeg skulle bruge Blach, takker og bukker :) Har heldigvis en stor skænk stående foran hovedboksen, så slipper for alt for mange krumspring :D