Første fejl jeg umiddelbart kan se må helt klart være at du har ladet din dame spille på din computer... puuuha Eastern.
undskyld jeg ikke kommer med løsninger men syntes det ville være bedre for dig at få fat i for det første et helt andet bundkort(chipset) og så en I5/750 istedet for I7/920 for hvis du alligevel skal ud og starte med at købe en køler kan det bedre betale sig for dig at opgradere først. For det andet - din cpu som flaskehals i et SLI setup er vel bare noget man må leve med, medmindre man er parat til at smide flere tusind kroner efter en I7 i den høje ende eller en af AMD´s spillere - det er jo gfz der er hovedmotoren når det kommer til spil, og selvom du oc din nuværende cpu ville det ikke gøre det store, så hellere et bedre chipset, grunden til at jeg vil anbefale I5 istedet for 920 er pga de netop gode oc muligheder der lægger i denne chip. det er virkeligt utroligt hvad man kan presse ud af den.
Mht. dit nuværende setup - jeg kører selv med E8500 og et 9800GT og i bc2 med medium settings kører det glimrende (bortset fra deres manglende patch)
den smider mellem 50 - 60 fps i hovedet på mig
Løsning til Sims - afinstaller skidtet og køb en n-Wii til hende (GAS) nej jeg har ingen idé om hvad Sims og SLI har imod hinanden - du burde snildt kunne trække sims på super mega overkill high... Glæder mig til at se hvad SLI geeks kan bidrage med =)