#5 dvs ikke ret meget for mit vedkommende. Jeg benytter også IE8.
Chrome er for skrabet mht print af sider, og Firefox er for lang tid om at starte op og at konfigurere.
Og så mangler jeg endnu at finde en webside som vises perfekt i Chrome, Firefox mv, som IE8 ikke kan vise korrekt, min homebank virker kun med IE8 (har ikke activ card), men hvad har en medieafspiller med browservalg at gøre??
Jeg er rimeligt tilfreds med de indbyggede muligheder for både browsing og videoafspilning der er indbygget i Win7, så råd om at skifte "fordi det er moderne at være mod MS" giver jeg ikke meget for. Jeg lægger da også mærke til, at der ikke gives et eneste eksempel på, hvad jeg kan forvente af forbedringer ved at skifte afspiller (har prøvet flere f.eks., powerdvd, vlc, KMplayer). Nonig har svaret på mit spm. med et råd omhandlende det prg. jeg spurgte om. Resten i denne tråd er (indtil videre) bare "nørdråd" om at skifte. Giv nogle eksempler på HVORFOR det er godt at skifte player, så vil det lyde mere som et råd end som en reklame.
Ovenstående er ikke for at lyde negativ, men det er skrevet med ligeså meget realisme, som rådet om "at skifte en en ordentlig afspiller" uden at begrunde hvorfor.