#0/19 jeg mener at ha samlet en pc til en kammi hvor vi også brugte Antec three Hundrer, og da jeg normalt klart anbefaler antec så burde det jo ikke ha været et problem. MEN... Det er MEGET lille indvendig, og jeg tror ikke der er plads til værken HD5850 eller HD5870 i det kabi, (grundet længden på kortne)
derudover var det besværligt og bøvlet at arbejde med, takket være hvor lille kabinettet var indvendig.
Så vil klart anbefale dig at tage mål, jeg har selv Corsair H50, og selvom det ikk fylder meget, så fylder det nu nok stadig lidt mere end en standart luft køler. = sørg for at vælge et størrer kabinet.
Derudover, så har MSI/Asus langt bedrer kvalli på deres GFx end club 3d så vidt jeg har hørt, i vært fald var det tilfældet på HD4xxx serien, og jeg er 90% sikker på at det samme gælder HD5000 serien.
Og så var der vist nok noget med at nogle HD5850 ikke kan overvoltes, mener det sku være REV1 for at ku overvolte ,på nær ved MSI og Asus top line korts (Cucore/twin ligthing) osv.
der er i vært fald nogen derude der har haft bøvl med nogle HD5xxx kort og overvoltage og jeg menes at ku huske at det var nogle af de nyere revs/edittions, så søg lige en go gang på google inden du vælger/køber et kort.
Imo ville jeg vælge MSI´s twin ligthning udgave hvis du alligevel er oppe på de 2150+ kr for et gfx.
og hvis du ikke viil derop prismessigt, så find et billigst muligt REV1 køler/ram kort. (det er dem med udluftning gennem bagsiden osv, + ofte hynix ram chips).
samsung GDDR5 sutter max så vidt jeg har hørt/set/erffarret når det gælder oc i vært fald.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 07-06-2010 00:04:00.