i sort model, som bliver malet sort indeni, samt for lavet vindue i toppen og monteret radiator på siden, og senere vil der blive monteret en radiator på den anden side 😲
og her er en hurtig test af systemet, ja det er ikke kønt, men det er også kun midlertidigt til de nye slanger og fittings kommer samt jeg får malet det
reservoir bliver monteret der hvor holderen er, og så får det 2 stk 90graders fittings under sig så slangen ikke knækker, samt der bliver skåret hul i plexi til reservoir så det stikker lidt op
derudover skal jeg have bestil en ny psu, modulær self, blå og sort sleeving fra mdpc, kan ses her hvordan farverne er http://myupload.dk/handleuploa...
hvad siger i? skal der hvid i det eller kun blå og sort?
farve skema er valgt over mit bundkort som har sort PCB, en masse blå ting og meget få hvide ting
hardware jeg har :
Bundkort : ASUS M4A890GTD-Pro/USB3, JA!!!! det er fint til mit forbrug, skal IKKE have et CH4 🤣 , dog ser MSI's nye 890FX lækkert ud og ville også passe i farve tema'et 😲
CPU : PII 965 C3, bliver skiftet med en X6 senere, hvorfor spørger i sikkert, svaret et simpelt, jeg cruncher, og jo flere kerner jo bedre.
RAM : pt nogle Corsair XMS3-1333 CL9, skal skiftes til nogle med blå eller sort køler
GFX : et HD5770 fra Sapphire med fullcover EK blok, det kommer der også et mere af senere
PSU : pt en 1kw NQ, skal skiftes til Modulær af en art
HD : pt en 320GB 7200.12 som vil blive skiftet til noget SSD når pengene er der til det, haster ikke
tja, tror det er det pt
bliver opdatere løbende
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af (FIH) The Don d. 07-06-2010 06:07:01.