Overclocker
Tilføjet:
07-06-2010 21:58:25
Svar/Indlæg:
9/2
Hej Alle
Jeg har lige købt og samlet en computer for et måneds tid siden. Da jeg samlede min computer virkede alt helt perfekt. Jeg havde alt det nye i undtagen mit grafikkort, som jeg fik et par uger senere. Så derfor brugte jeg mit gamle 8800 gt.
Så da jeg endelig fik mit nye kort ind gainward GTX 480 og satte det i begyndte mit system at fryse. Havde aldrig haft et crash før med 8800 gt kortet i.
Det underlige er, at mit skærmbillede fryser fuldstændig, og det sker, når jeg fx åbner mediaplayer, firefox, messenger osv. Det sker også helt random. Nogen gange kan jeg køre en hel dag uden crash andre gange crasher den 10 gange i streg, og nogle gange ved windows start op skærmen.
Computeren crasher dog ikke ingame og der har jeg spillet i flere timer i streg med nogle at dagens tunge spil. Jeg har tjekket varmen og den er helt fint. Driver har jeg slettet utallige gange og installerede flere forskellige versioner (Af de 3 der er). Jeg kan ikke regne ud, hvad der gør det. Har google problemet, men ikke fundet nogen løsning på det. Så derfor søger jeg lidt hjælp her. Mine specs er :
Intel corei7 960 3,2 Ghz
8 GB ram
Gainward GTX 480
1 tb harddisk
Asus rampage II bundkort
Creative SB X-fi fatality
XFX Powersupply 850 Watt
På forhånd tak.
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af ISo d. 07-06-2010 22:03:16.