Lenovo netbooks er nok nogle af de bedste.
Den nye S10-3 model, er ret fed i design, og ikke så plastik som S10-2, men dog heller ikke samme kvali som den oprindelige S10... S10-3 har bla. fået sit krom logo tilbage, og overfladen ligner næsten HP elitebook (selvom det bare er malet plastik... så er det jo rimelig fedt aligevel)
Man skal dog være lidt påpasselig med touchpadden, den er sær lavet! Det er en vippe plade, hvor hjørnerne vipper som knapper. Og den er følsom på hele overfladen, så to hånds betjenening er næsten umuligt. Den har heldigvis en ret avanceret Synaptics driver pakke, som tillader en hel masse indstillinger, som kan hjælpe på det.
Det er dog til hver en tid bedre end acer, HP, fujitsu osv. der hovedløst har sat knapperne ved siden af touchpadden :no:
Bruger selv min egen S10e til billede behandling osv. og det virker ok, men self. ikke et alternativ til en større computer! Det er og bliver et supplement der nem at tage med.
Jeg har aldrig set nogle modeller med CF kort i, men de har vel snart alle sammen SD?
Bruger nu også bare USB fra kamaraet, når jeg er ude. Ellers så fylder en ekstern kortlæser jo heller ikke meget.
Alle Lenovo modellerne kan fås med to forskellige batterier. Og det lille batteri er altså det nemmeste at have med at gøre. Det store virker som en kamel pukkel under computeren 😕
Men det kan man afveje, med hvor langt batteritid man ønsker.