Jaa jeg er nu også mere til Koolance til mobo i hvert fald! Og med blokkene til gfx skal du huske at de desværre vender nedaf, så når du først har installeret dem, kan du slet ikke se dem! 🙂
Ek er ikke kongend e er for dyre og deres hoveder er ikke de bedste i udførelse deres gfx hovder der kan man spænde gfx skævt hvis man spænder for hårdt det kan du ikke emd xspc koolance og aquatrix
jeg har nok prøvet over 100 forskellige ek vand blokke og de sucks ved montering selv deres chipset kan nemt knække hjørnet af chipsettet der er ingen skun kant med som næsten alle andre har med
Hvorfor ikk bare lave det med 2 plader som kan rykke sig forskudt i en større plade hvor varmen så kan bevæge sig, akkurat som på mips køleren, alt andet vil være da være spild af tid 😳
Det er nemlig rimelig nemt at lave et kølehoved hvis det skal sættes direkte på rammene og ikke oven på dem.
Problemet med ram køling er så bare at det ikke hjælper det storeat smide vandkøling på. En aktiv køler løsning i stil med Kingstons er lige så god dog tilføjer det jo lidt mere støj til ens system.
Det er bedre med direkte kontakt så jo den vil køle lidt bedre.
Problemet er bare med så små blokke er bare at der er enormt meget modstand i dem.
Men hvordan kolance har lavet det vil jeg gerne vide for det ser nemlig ikke ud til at den har nogen bund.
Problemet jeg bare gerne (forhåbeligt) vil løse er hvordan man for lavet en blok som køler rammene så direkte så muligt uden at man behøver at tage heatsprederen af også skal det være meget universalt da det skal kunne bruges på næsten alle tyder ram uanset høje på dem osv.
Tror hellere jeg må gå i tænke boksen med en spand kaffe, en blyant og en papir blok også tegne det.
Koolance bruger hydra pak, altså som navnet antyder, en form for pose som har vandet løbende inden i, som så former sig som objektet man nu vil køle er = noget lårt at lave selv....
Holder skam fint nok, har ikke hørt om nogle som skulle være kede af det, er jo ikk en netto pose de bruger, er noget holdbart stads, men tror det bliver noget værre noget at lave selv....