#24 Jo, så vidt jeg husker det, er den regel lige præcis også lavet på grund af den pågældende hjemmeside - fordi dens brugere konstant brugte hwt.dk som gratis reklamesøjle. Sådan er det, når frihed bliver misbrugt - så bliver den indskrænket. Men det er da muligt, at der med tiden vil blive slækket på reglerne igen.
Idéen med at have en særlig forum-kategori, hvor billeder er muligt, er meget god. Men personligt ville jeg ikke bryde mig om billeder overalt i forum - det gør det til et mareridt at læse en tråd, synes jeg. At ændringer går langsomt her, er rigtigt nok. Primært fordi det mest er frivillige kræfter, der driver HWT.
#6 "hvad er hwt uden forummet og dets brugere?". Altså, vi er glade for forum og brugerne på HWT, og personligt er jeg glad for vores forum. Men som svar på dit spørgsmål, så ville HWT stadig have næsten lige så mange læsere, selvom vi ikke havde forum. De allerfleste, som går ind og læser vores artikler, er ikke oprettet som brugere. Jeg ved godt, at mange brugere tror, det er omvendt - men det ER altså artiklerne, der bærer HWT.dk, ikke forum. Forum er en bonus - men som sagt en bonus, som vi er glade for.
Og til jer, der foretrækker andre hardware-sider, og synes HWT.dk er en politistat: Prøv lige at oprette sådan en sviner-tråd som den her på et hvilket som helst andet andet hardware-forum, og prøv at se, hvor længe den får lov til at stå uden at blive låst eller slettet!
HWT tillader offentlig kritik - det har vi altid gjort, og det er vi stolte af. Derfor provokerer det mig lidt, når nogen skriver, at det et diktatur. Jeg synes lige, I skulle prøve at gøre det samme andre steder, og se, hvad der sker...