Bliv voksen!

Hyggehjørnet d.  10. juni. 2010, skrevet af Tahiti
Vist: 1848 gange.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 20:54:49
Svar/Indlæg:
2676/147
Jeg synes fandme snart det her hwt/octeamdk er ved at nå nye højder.

Hvis jeg laver endnu et casemod - så bliver det på octeamdk's hjemmeside, da de er den ENESTE af de 2 sider der tilbyder billedupload.

Hvis I virkelig mener at det er forbudt at linke dertil, så er det fandme før sølle. Så må I komme med mulighedn her også, så skal jeg/vi da med glæde lave en worklog her også - men ligefrem nægte andre brugere i at se mit/vores mods, pga. den side den ligger på, det er fandme en tand for sørgeligt.

Vi må vel godt linke til bit-tech osv? Hvis vores mods ligger der?

Jeg undres fandme :no: ( surt opstød )
(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 20:58:24
Svar/Indlæg:
2687/71
lige klippe klistre fra p0Pe's log

tja, jeg kan ikke lade være med at grine,

men jeg ved jo godt hvor workloggen ligger, og det er ikke kun på iTrends 😲 gud, jeg skrev iTrends, SLET DET DOG FOR HELVEDE!!!!!!!!!!

årh ja den ligget også på bit-tech smile 😲 det må i også lige få sletter, for tænk nu hvis der var en herinde der OGSÅ oprettede en bruger der smile

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af (FIH) The Don d. 10-06-2010 20:58:45.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 20:59:55
Svar/Indlæg:
2676/147

Det er nemlig lige en lille tråd dertil :yes:

Synes sq efterhånden vi har haft nok af det her barnlige pis på siden...

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:02:04
Svar/Indlæg:
1471/40
Nye højder? Du mener vel nye dybder 😉

Jeg har fuld forståelse for, at vi ikke må linke til konkurrerende sider, men at linke til en work-log eller lign, kan da for pokker ikke skade HWT.

Mon ikke det var på tide, at få lavet lidt om herinde, så folk kunne uploade billeder direkte i forummet, eller alternativt en form for elektronisk opslags tavle, hvor work-logs og guides kunne hænge?

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:03:36
Svar/Indlæg:
2180/15
😲 😲 fuuuck!!!! 😲 😲 😛 men jeg gir dig alligevel ret, folk ved de andre sider eksistere og vælger alligevel at blive hængende her på HWT.dk, links til worklogs på andre HW sider får ik ligepludselig folk til at forsvinde på mystisk vis.. 😉

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:06:44
Svar/Indlæg:
2676/147

Hehe, det er vel det jeg mener ja 🤣

Vi VED jo for pokker godt at de andre sider er der. Vi er jo ikke så dumme at vi tror at wht.dk er det ENESTE sted på nettet med forum og nyheder - så den regel er jo så ubruglig i mine øjne.

Nemlig 😳

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:09:48
Svar/Indlæg:
20170/383

Desværre sker der nok ikke så meget hvad det angår. HWT er åbenbart pisse ligeglad med brugernes ønsker, selvom de er nok så relevante. Underligt nok at de overhovedet ikke reagerer på de tråde der har været i den seneste tid omkring politistaten hwt og sidens mangler.

Det er klart at dette ikke er noget demokrati, fuld forståelighed omkring dette. Men hvad er hwt uden forummet og dets bruger? Ikke en skid.

Også en skam at moderatorernes rolle er efterhånden kun er at rydde op i gamle tråde med forbudte links osv. De skulle hellere passe deres "arbejde" med at holde øje med forum og sørge for at folk fulgte reglerne (alle reglerne - ikke kun de gamle tråde med farlige links)

Samtidig kan de undre at en fyr som kvist kan skrive en artikel på octdk som ligger langt over HWTs niveau, og stadig er ingen lydhør overfor noget som helst.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:14:00
Svar/Indlæg:
2576/125
#6 Sådan vil det altid være når folk er bange for forandring. Tror simpelthen at HWT er bange for at følge folks råd, da det jo kunne få dem til at ustå som fjolser, eftersom de har gjort et så stort nummer ud af det her. Lidt lige som Lene Espersens alt for sene undskyldning. 😎

Kom ind i kampen HWT. Siden bliver jo ikke ødelagt fordi man kan smide nogle billeder og links op, medmindre jeres hjemmeside er noget slamkode??

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:16:09
Svar/Indlæg:
2235/138
Altså håber virkelig ikke at HWT tror at folk skrider pga der bliver linket til noget Casemod, at de fjerner de link er da kun med til og gøre lysten til og finde et andet site større.

For pokker, selv i Kina ville jeg måtte se de links ...

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:16:33
Svar/Indlæg:
20170/383

Det kan sgu nemt ske det er sådan noget. Ved det ikke, men det holder ikke i længden.

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:17:30
Svar/Indlæg:
1471/40
Måske gider de os ikke mere, det er også så besværligt med alle de brugere 😕

Hvis målet med den senere tids noget strikse håndhævelse af forum reglerne er at skræmme de kreative af os væk, ja så er missionen vel snart udført.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:19:43
Svar/Indlæg:
2676/147

Nemlig.

Synes sq efterhånden at vi har sagt vores, os omkring de forandreinger vi ønsker - men det er somom at det hele er ligemeget, for alle de nye brugere (dem der nu er 15 og vil væk fra hol.dk ), ja de er jo vant til ikke at må noget som helst.

Synes vi skal videre, så synes at crew skal kommentere i denne tråd.

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:21:31
Svar/Indlæg:
1471/40
Crew har ikke tid, de sletter links.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:22:15
Svar/Indlæg:
2676/147

😲 🤣 😎

Men, synes nu alligevel at en af dem skulle kommentere herinde. Ville være godt for dem :yes:

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:22:51
Svar/Indlæg:
2235/138
HWT bliver nød til og være med hvis de ønsker og holde på nogle brugere som gider bruge noget tid på og skabe den stemning og entusiasme som sådan et site som dette her IMO kræver for og kunne holde på faste brugere.

aNker

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:26:20
Svar/Indlæg:
740/37
Jeg synes godt nok de overfortolker reglerne 😕
Den relevante regel må jo være denne her:

9. Links
Brug venligst ikke vores forum til at reklamere for andre lignende sites, som kunne forekomme som konkurrent til HT/OC Portalen.

Som jeg tolker reglen betyder det at man ikke må oprette en tråd, hvis formål er at gøre opmærksom på sitet; fx. "Se mit site www.blabla.dk "

Men p0pe gør jo netop ikke dette, han linker godt nok til et konkurrerende site, men fordi de tekniske muligheder på HWT ikke eksistere. Og tråden bliver jo stadig brugt til diskussioner og lign.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:26:22
Svar/Indlæg:
20170/383

Det ironiske ved hwt er at det er en hardware side der beskæftiger sig test af hardware osv. Altså en branche hvor udviklingen går forrygende hurtigt. Man kan vel næppe beskylde hwt for at være i konstant udvikling eller tænke i nye baner og prøve nye tiltag.

(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:29:44
Svar/Indlæg:
2687/71
nu vil jeg sige det igen

hvis det er pga økonomi at der ikke sker mere med siden så vil jeg sku hellere end gerne smide fx 100 kr på en paypal eller lign til opdatering af side,

og hvis stortset alle sammen gør det så kan der MEGET hurtigt blive penge til noget prof arbejde vil jeg sige.
men det er nok bare mig

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:32:46
Svar/Indlæg:
2235/138
De vil da meget hurtigt kunne samle nogle penge ind, men så skal man da også have garanti for at der sker nogle store ændringer, for dette her har jeg ikke specielt meget lyst til og støtte hvis det fortsætter

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
10-06-2010 21:34:14
Svar/Indlæg:
2309/846
Det ER på programmet for en kommende omstrukturering/redesign af forum at man kan uploade billeder og worklogs.

Indtil da har vi en diskussion kørende omkring links til andre sider i crew. Hvor tåbeligt man end måtte synes det er, så er det en regel, og indtil den regel er ændret så må vi som crew følge den.

Det er ikke noget der er indført for at genere nogen bestemt gruppe, men udelukkende et spørgsmål om at kunne have styr på hvad der bliver lagt online på HwT så ikke vi får bøvl med evt. brud på rettigheder til billeder og andet indhold.

Men som sagt - hav lidt tålmodighed.

mvh

Polarfar

(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:38:50
Svar/Indlæg:
2687/71
Det ER på programmet for en kommende omstrukturering/redesign af forum at man kan uploade billeder og worklogs.

no offense, men bliver i ikke ved med at sige det? eller noget der ligner det

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af (FIH) The Don d. 10-06-2010 21:42:33.

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:45:01
Svar/Indlæg:
2180/15
hey gode tid tager tid!!! hvor længer er diablo 3 ik blevet udsat?😛

Fonneren-

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:45:04
Svar/Indlæg:
2235/138
#Polarfar: Må brugerne ikke få at vide hva der kræves for evt og speede den proces op ? ... Om det er hjælp fra brugerne evt i form af programmering, penge eller ....

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 21:54:35
Svar/Indlæg:
2872/90
Har heller aldrig kunne forstå hvordan man vil være den førende hardware side, også ikke engang tillade billed upload.... Tror efterhånden brugerne herinde, har spurgt efter den mulighed i min. 3-4år.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2010 22:01:48
Svar/Indlæg:
2676/147

Jeg er rigtig gald for at du skriver herinde, MEN, er vi ik enige om at den regl blev lavet, da der var en masse strid mellem hwt og octeamdenmark?

For det er IKKE en regel der altid har været der, og slet ikke fra 04 da jeg tilsluttede mig siden ( dengang overclocking.dk ).

Jeg synes, at crew skulle bruge weekende over, og virkelig få det her emne snakket igennem, for helt ærligt - det har sq været sådan her alt for længe.

Hvis ikke der snart sker noget konstruktivt, ja så har jeg virkelig svært ved at blive med med at tage crew seriøst.

You talk the talk, but you don't walk the walk.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tahiti d. 10-06-2010 22:02:33.

unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
10-06-2010 22:04:37
Svar/Indlæg:
5258/240
Man kunne eventuelt lave en Underkategori der hedder Mod/guides. og i den have mulighed for at uploade billeder. så ville man forholdsvis nemt kunne kontrollere om der er egne billeder eller "ulovlige" billeder der bliver brugt.

Det er ihvertfald hvad jeg forstår er den største hurtel med hensyn til at kunne have billeder i sin posts

Simon

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2010 00:54:36
Svar/Indlæg:
485/31
Sådan var det også da jeg foreslog at Communty skulle offentligtgøres for at gøre det nemmere at finde de indlæg en person havde lavet Det eneste Crew sagde var NEJ NEJ NEJ og alle andre sagde ku være rart ?

Skal det bare være totalt fjentligt at komme med forslag på HWT?

#25 god ide :yes: samtidig kunne man lave en underkategori hvor man kunne tilføje forslag til forbedringer ! og samtidig med en Liste over hvad der står på Pogrammet som der så tit fra Crews side bliver nævnt. (den liste må godt nok være lang)

Udover det kan man så ikke bare sige:
Crew ser således på det de er ikke intra i mosebryg.dk skrevet overalt i fora og det er vi heller ikke

Vi alm. brugere vil gerne kunne linke til den anden side hvor jeg har et casemod f.eks. uden at skulle jagtes med heksebanner.

Kan man for pokker ikke bare sige okay vi går ½ vejs vær Crew er fornuftige mennesker de må vudere hvornår ting er overdrevent eller uvedkommende. og nu snakker jeg Mosebryg.dk

Fordi at jeg gerne vil vise mit casemod er da en HW side meget vedkommende

mere for jeres engen skyld for folk bliver ved og ved med at poste deres links fordi vi kan ikke uploade billeder fordi i gerne vil beskyttes mod rettigheder det os fint nok men så må i forvente at vi Linker.

Sorry for langt indlæg

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Simon k.k d. 11-06-2010 01:30:45.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 11:03:04
Svar/Indlæg:
5474/39
Tja designet har ikke ændret sig her inde de sidste mange år. så jeg tror ikke på, at der kommer et nyt og vildt design....

De kunne jo også bare vælge og opdatere siden, så ledes der bliver mulighed for kunne uploade billeder i trådene. Hvis det er det, som man ønsker, så skal der også være noget størrelse begrænsning også videre. Sådan, som de gør i deres nyheder hvor man kan trykke på billedet for at se den fuld størrelse...

Simon

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2010 12:26:24
Svar/Indlæg:
485/31
#27 problemet er at de ikke kan stå inde for evt. brud på copyright så det kommer im´kke til at ske sådan foreløbi 🙂

unnamet

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
11-06-2010 12:29:04
Svar/Indlæg:
5258/240

Se mit forslag i #25 det mener jeg er en super løsning på det problem

NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 15:30:39
Svar/Indlæg:
857/27
De regler der er på hwt.dk er total langt ude. Det er småting crewt piver over, men hvis man bliver svinet til i et forum er det helt okay. Synes selv det er lidt plat og faktisk lidt til grin. Hwt har haft så mange problemer med optider og sikkerheds problemer, og personlig data oplysninger, tiltrukket polls der skal vælges, mangle på tiltage af bruger politik. osv.

Men jeg holder alligevel af hwt, men der er bare lang lang vej endnu.

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 15:36:33
Svar/Indlæg:
2620/327
#24 Jo, så vidt jeg husker det, er den regel lige præcis også lavet på grund af den pågældende hjemmeside - fordi dens brugere konstant brugte hwt.dk som gratis reklamesøjle. Sådan er det, når frihed bliver misbrugt - så bliver den indskrænket. Men det er da muligt, at der med tiden vil blive slækket på reglerne igen.

Idéen med at have en særlig forum-kategori, hvor billeder er muligt, er meget god. Men personligt ville jeg ikke bryde mig om billeder overalt i forum - det gør det til et mareridt at læse en tråd, synes jeg. At ændringer går langsomt her, er rigtigt nok. Primært fordi det mest er frivillige kræfter, der driver HWT.

#6 "hvad er hwt uden forummet og dets brugere?". Altså, vi er glade for forum og brugerne på HWT, og personligt er jeg glad for vores forum. Men som svar på dit spørgsmål, så ville HWT stadig have næsten lige så mange læsere, selvom vi ikke havde forum. De allerfleste, som går ind og læser vores artikler, er ikke oprettet som brugere. Jeg ved godt, at mange brugere tror, det er omvendt - men det ER altså artiklerne, der bærer HWT.dk, ikke forum. Forum er en bonus - men som sagt en bonus, som vi er glade for.

Og til jer, der foretrækker andre hardware-sider, og synes HWT.dk er en politistat: Prøv lige at oprette sådan en sviner-tråd som den her på et hvilket som helst andet andet hardware-forum, og prøv at se, hvor længe den får lov til at stå uden at blive låst eller slettet!
HWT tillader offentlig kritik - det har vi altid gjort, og det er vi stolte af. Derfor provokerer det mig lidt, når nogen skriver, at det et diktatur. Jeg synes lige, I skulle prøve at gøre det samme andre steder, og se, hvad der sker...

riska

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 16:33:17
Svar/Indlæg:
7241/274
Det har jeg da gjort på mange forums i hele verden og der bliver da ikke gjort noget jo hvis kritikken ikke er rigtigt så sker der noget men er kritikken begrundet så for den da lov til at være på forummet..

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
11-06-2010 16:41:02
Svar/Indlæg:
5363/442
#26 Stop nu lige en halv, tror vist du overdriver lidt der.

Jeg er det eneste medlem af crew der kommenterede den tråd, og det eneste jeg sagde var, at jeg ikke synes det er specielt relevant. Der er ingen der har sagt, at det på et tidspunkt ikke bliver implementeret alligevel.

Brugerne skal da være hjertens velkomne til at komme til forslag, men man må også acceptere at ikke alt bliver betragtet som en åbenbaring og straks implementeret. Det er da blandt andet det forumkategorien "om siden" er til for..

Med hensyn til billeder er peecee.dk eller lignende altid en mulighed, selv om det ganske givet er nemmere at overskue hvis man kunne uploade billeder direkte.

IgIbUu

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 19:09:59
Svar/Indlæg:
639/66
Syntes #15 har en meget god pointe, et link til en worklog. Er da overhovedet ikke en reklame 😕

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2010 19:16:12
Svar/Indlæg:
2180/15
det eneste det er en reklame for er hans build..

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 19:43:44
Svar/Indlæg:
8762/174

"Prøv lige at oprette sådan en sviner-tråd som den her på et hvilket som helst andet andet hardware-forum, og prøv at se, hvor længe den får lov til at stå uden at blive låst eller slettet!
HWT tillader offentlig kritik - det har vi altid gjort, og det er vi stolte af. Derfor provokerer det mig lidt, når nogen skriver, at det et diktatur. Jeg synes lige, I skulle prøve at gøre det samme andre steder, og se, hvad der sker... "

Er ikke helt sikker på at hvad du men med sviner tråd, men hvis man opretter en kritik tråd på et hvilket som helst andet forum (oct tweak osv) så bliver det diskuteret igennem til punkt og prikke sådan oplever jeg det i hvert fald.

Om der så kommer noget positivt ud af det er vel op til personen som opretter tråden.

Jeg er også en af dem som synes det er direkte latterligt med alt det links fis til andre sider det er simpelthen for barnligt.

Synes da også jeg gjorder det helt klart hvad min mening var da kvist oprettede sin ellers meget fine tråd med en masse rigtig gode guides, men bare forbi det åbenbart var på octeamdenmark det hele var blevet lavet så synes en hvis person (nævner ingen navne) at alle de links skulle slettes fordi det var reklame.

Det gør mig rent ud sagt mega vred for hvis jeg selv havde gjort det men bare lavet guiden på f.eks Tweak så havde tråden med 99,9999% sikkerhed ikke blevet redigeret af nogle admins.

Og ja lige nu er jeg meget mave sur!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Rasmus66 d. 11-06-2010 19:44:05.

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
11-06-2010 19:54:10
Svar/Indlæg:
5363/442
#36 I den sag var der ikke blot tale om at der blev linket til et forumindlæg på en anden side (worklog eller andet) - men ligefrem en artikel skrevet af ham selv som værende medlem af deres redaktion.

Kvists tråd var utvetydig reklame for han egne artikler på et andet forum - det er indiskutabelt og der er enighed om dette i redaktionen.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 20:06:45
Svar/Indlæg:
8762/174

I (hwt) ser det som reklame som kvist ser det som en hjælp til andre der søger svar.

Set i bag spejlet så ville han sikkert også have lavet guide og det hele herinde hvis muligheden for billeder i tråden have været mulig 😉

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2010 20:17:31
Svar/Indlæg:
14079/622
->#38

Et ord: Gæsteartikel.

Sværere er det ikke. Og som Pizzadude giver udtryk for i #37, er det ganske indiskutabelt. Men vi forstår så godt, at i ønsker et bedre design, med bedre muligheder for at poste diverse indhold herinde. Der er ingen tvivl om, at "vi" har været for sløve på det punkt, og at vi er kommet for sent igang. Men der sker skam ting og sager bag kulissen nu. 🙂

God weekend. Til både voksne og børnlille. ❤

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
11-06-2010 20:38:04
Svar/Indlæg:
8762/174

Det kan godt være at i mener det er indiskutabelt men det ændre ikke på at det er direkte latterligt.

Og bare for lige at hælde lidt salt i det åbne sår så se lige her.

http://www.tweak.dk/forum/thre...

Pope's fine casemod på Tweak med billeder og se et link til en anden side som faktisk kan få lov til at blive der for det ikke er reklame!

Det er faktisk næsten samme situation som med kvist for pope er nemlig også skribent på ITrends, men han kan fint få lov til det på en anden side.

Simon

Superbruger
Tilføjet:
11-06-2010 21:10:22
Svar/Indlæg:
485/31
Uanset hvad Crew så synes vi åbenbart at det her problem er vigtig.
Jeg kan seriøst ikke forstå at det ikke er nok, for at reglen bliver lavet om eller i hvert fald opfattet anderledens. Jeg Acceptere reglen den er fornuftig og fjerner bob.dk raklamer men vi brugere synes det er gået for vidt. i f.eks. pOPe's tilfælde.

Lad dog manden vise hans mod i fred?

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 14:01:20
Svar/Indlæg:
2676/147
Som jeg efterhånden forstår det, så er vi bruger en god ting, men absolut ikke en nødvendighed for at hwt.dk kan existere.

Når sådan noget bliver skrevet, så synes jeg faktisk at det måske var på tide at jeg smuuttede et andet sted hen. For her er det folk, som tilfældigt kommer forbi via. google links, der er første prioitet. Nok har de intet at skulle have sagt om regler osv. og på den konto mener hwt.dk så at kunne bestemme hvad der er bedst for siden.

Jeg synes det er rigtig ærgeligt sådan som siden har udviklet sig de sidste par år.

Ang. det med en politistat, kan du så ik godt selv se det lidt?

Vi laver tråde, vi anbefalde og rådgiver crew, om hvad vi savner, mangler osv. for at kunne gøre siden bedre, og istedet for et dejligt svar på den ene eller anden måde, så skal vi da lige høre for hvor lidt vi trækker hwt.dk's besøgstal op.

Og hvert svar vi får, om konkrete spørgsmål, er bare at; der sker noget... Men altså, det han man jo sagt gennem flere år nu, og det er jo en stor ting for mig personligt, og synes at det gør crew vildt utroværdige, når de aldrig fortæller HVAD der er gang i, eller kommer med en deadline.

Så igen - kan være at hwt.dk bare skulle lukke forum'et ned, og give den fuld gas på artiklerne, for det virker som om vi er mere til gene end til gavn.
Synes det er pisse ærgeligt, for har virkelig lagt mange timer i siden, på at hjælpe og hive flere brugere til siden, men man skammer sig fandme over det efterhåndnen. Så ik flere gode ord om hwt.dk, når der bliver snakket hardware sider, men som jeg forstår det er det jo os helt ligemeget alligevel, for 'kunderne' kommer jo forbi alligevel, og vel ikke på brugernes anbefalinger.

Børnlille? Synes du ik selv det er lidt barnligt at højne sig selv på den måde når du er redaktionsassistent ?

God weekended alle

Pizzadude

Redaktør
Tilføjet:
12-06-2010 14:42:01
Svar/Indlæg:
5363/442
Vi laver tråde, vi anbefalde og rådgiver crew, om hvad vi savner, mangler osv. for at kunne gøre siden bedre, og istedet for et dejligt svar på den ene eller anden måde, så skal vi da lige høre for hvor lidt vi trækker hwt.dk's besøgstal op.

Det her er jo ikke en tråd med anbefalinger eller rådgivning.. Hvordan havde du tænkt mig man skulle kunne sige noget positivt (altså give et dejligt svar) til den kritik du kommer med?

Jeg skal gerne gentage mig selv fra andre tråde. Vi har intet imod at brugerne udtrykker deres mening om siden - og værdsætter altid gode og konstruktive forslag. Men det er det her jo ikke, det er gået op for os at nogen ikke er tilfredse med hvordan reglerne er PT og hvordan de bliver håndhævet - men det er ikke noget der bliver ændret fra den ene dag til den anden, fordi brugerne ikke er enige i dem. Det bliver selvfølgelig taget op til efterretning og diskuteret internt - og jeg vil da ikke udelukke at der bliver lavet ændringer..

Jeg tror ikke du finder mange steder på nettet, hvor planer for fremtidige projekter og deadlines for disse ligger offentligt tilgængelige, og det skal du nok heller ikke regne med kommer ske her på siden.

Som Emil også skriver, så ved vi godt at der har været lidt stilstand i afdelingen for nyskabelser - hvilket vi selvfølgelig også burde kunne gøre bedre. Vi arbejder jo altid på noget i kulissen, med hovedfokus på vores mange artikler og på nyhederne da det i høj grad er det der bærer siden. Forum har desværre nok været lidt forsømt, men det er da ambitionen også at kunne gøre noget for den del af HwT i fremtiden.

Vi har da blandt andet lige fået "anmeld" funktionen - så lidt sker der 😛

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 14:51:18
Svar/Indlæg:
2676/147

Synes det lyder godt, kan du så ikke bare slette denne tråd, og så fixer jeg da lige en ny en med forslag til siden, i en noget pænere tone... 🙂

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 16:16:52
Svar/Indlæg:
8762/174

Ja og hvor længe var den anmeld funktion heller ikke undervejs...

Synes også det virker meget forkert at der direkte bliver sagt at os brugere ikke trækker siden op i niveau på grund af forummet.

Det ved du og jeg også godt at det ikke er helt sandt. Uden det aktive forum havde Hwt godt nok være en død sild (øh laks 🤣 )

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 19:44:30
Svar/Indlæg:
2620/327
#45 Jeg har ikke sagt, at brugerne ikke trækker kvaliteten op - selvfølgelig gør I det, og jeg ville meget nødig undvære forum - HWT ville overhovet ikke være det samme uden forum. Jeg minder bare om, at det ikke er forum, der BÆRER HWT - det er artiklerne og deres besøgstal. Og vi ville have næsten lige så mange læsere uden forum. Men kvaliteten af sitet som sådan ville være noget fattigere uden forum - jeg beklager, hvis jeg udtrykte noget andet i mit første indlæg 😳

#42 Som Pizzadude også skriver, så opfatter jeg heller ikke denne tråd som et venligt forslag - når jeg bliver provokeret, svarer jeg også provokerende.

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
12-06-2010 22:07:43
Svar/Indlæg:
2180/15
nogengange er provokation den bedste måde at få gang i sagerne🙂

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 22:44:26
Svar/Indlæg:
2620/327
#47 Ja, det kan det godt være - men så skal man bare ikke brokke sig, når modparten også bliver provokerende 🙂

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2010 23:09:28
Svar/Indlæg:
2676/147

Synes jeg nu nok jeg har lidt ret til. Jeg repræsentere kun mig selv, hvor I repræsentere hwt.dk. Og på den konto forventes der en mere sober tone, synes jeg.
Ellers må man højt og tydeligt gøre det klart for læser, at det er ens ejne meninger og at man på ingen måde udtrykker sig hwt.dk's vejne.

Men, som skrevet før, så må jeg lige fixe en ny tråd sammen, hvor det bliver i en anden tone, og hvor, håber jeg, det bliver mere konstruktiv kritik der kommer på banen, og hvor crew/owner/admin/medi osv. kunne komme med nogle konktrete ting der er oppe g vende hos dem/jer, og hvor alt ikke bare er hyggesnak, men hvor der os er handlinger bag.

For helt ærligt, I er vel stadig intr. i hvad brugerne synes om siden/forum delen?

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2010 08:10:03
Svar/Indlæg:
1107/258
Stop whinning.. ^^ Syntes i er liiidt hårde mod Crew herinde. de gør jo bare deres for at holde styr og orden..
kan da godt se det er ærgeligt man ikke må linke til andre sidder herinde.. og med billederne..
MEN man skal lige tænke sig om inden man laver om på reglerne. Hvad hvis alle links blev "åbne" så kan vi lave en sticky der hedder "div Torrents sider" eller "top 10 porn" ... Hey. lyder sgu da som en god idé.. hehe

Hvornår kan vi få lov til at linke til andre sites ????? 😲 😲

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2010 12:16:34
Svar/Indlæg:
2676/147

Jo jo, men de kan de da os nu? Kan da linke til hvad jeg har lyst til, linket skal da nok nå at være oppe i lidt tid, men vil da mene at vi er mere fornuftige end det? :yes:

Så, du synes altså at det er ok at sitet bestemmer fuldt ud hvad du må og ikke må, og ikke tager kritik til sig, eller hvad?

Jeg synes, at en side som denne, burde gå op i 3 ting:
1. Overclocking
2. Casemod
3. Mod af komponenter

Og hvis vi skal kunne gøre dette til fulde, så må vi da os have muligheden for at ligge billeder op, og ikke altid være tvunget til at bruge tunge og langsome 3. parts hjemmesider til det.

Og kender da mange hjemmesider hvor man frit kan uploade alt man har lyst til i div. tråde, og folk er jo generalt fornuftige nok til kun at smide matriale op der er relevant til tråden/topic. Derfor fatter jeg virkelig ikke alt den snak om Copyright osv.

Det fungere jo fint på nettet nu, det er jo ikke som om det her er ny tænkning eller noget :)

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2010 14:28:53
Svar/Indlæg:
1107/258

min point var at jeg faktisk er tilfreds med siden som den er, Ikke at der ikke er brug for lidt opgraderinger hist og pist.,
og som det er nu, der har staff jo valgt at at sætte nogle regler der skal følges. Derfor følger man dem jo så også bare OG kan man ikke det, så kan man vel bare finde et andet site, hvor man kan og supplere op der ?? ^^

så tjaa.. er helt iorden at hwt. bestemmer (dem der ejer), men JO de skal tage kritik til sig. Og syntes jeg også de har gjort de få gange, jeg tilfældighvis er faldet over folks beklagelser..

men bliver da spændende at se om denne brokke tråd kan få væltet lidt kegler på banen 🙂 -- om de laver inden for rimmelig fremtid that is.. hehe

Nosfer@tu

Superbruger
Tilføjet:
13-06-2010 20:52:29
Svar/Indlæg:
129/3
#31 Stensgaard, Rolig nu :)
Nu giver du vist mig og resten af overclockerne fra octeamdenmark skylden for beslutninger I tager :)
At sige det er vores skyld at der ikke findes signature her på siden, er helt hen i vejret.

#24 Jo, så vidt jeg husker det, er den regel lige præcis også lavet på grund af den pågældende hjemmeside - fordi dens brugere konstant brugte hwt.dk som gratis reklamesøjle.
Sådan er det, når frihed bliver misbrugt - så bliver den indskrænket. Men det er da muligt, at der med tiden vil blive slækket på reglerne igen.

### Jeg har aldrig brudt mig om at svare på de beskyldninger der kom fra hwt.dk eller Xt0m.
Og har for det meste fortrukket at lade beskyndingerne stå for vedkommendes regning.
Men selv nu, flere år efter de problemer Xt0m og Hwt skabte for octeamdenmark høre jeg spænende historier der intet har på sig.

Sådan her forløb det....

1. Folk fra octeamdenmark havde et Link i signaturen til siden.
Og vi skrev Sponsoreret af Coolerkit.dk

1.1 Det fjernede vi vist fordi det ikke var acceptabelt.

2. HWT skulle med os til Intel i Stockholm, efter vores opfattelse leverede Steen Aka The Boss ikke hvad der var aftalt. Derfor adbrød sammarbejdet omkring den tur.

2.1 Efter det blev links til OCteamDenmark forbudt.

2.2 Brugerne syntes det var tosset så reglen blev til at ingen links til nogle sider måtte være i signaturen.

2.3 Så måtte links til ocguide.dk heller ikke være i signaturen og det var jo lige så tosset.

2.4 Så ændrede HWT regnerne endnu engang og fjernede nu alle signature på hele siden.

Holdninger som der her udtrykkes omkring brugerne på siden er en af de ting der gjorde vi startede OCTeamDenmark.

At have 6-15.000 indlæg og aldrig få nogle som helst form for anerkendelse for ens indsats for det communit man er på var skuffende.

Sætninger som Overclocking er dødt fra "The Boss" Gjorde vi startede et site for os selv.