Jeg har fået en del problemer med mine harddiske efter formatering
Jeg har to af slagsen... 1 Barracuda på 40GB"ATA" - kører som slave(fordi min shuttle kun tillader én ledning) 1 Samsung SpinPoint på 160GB"SATA" som tilsluttes via de allmindelige små SATA ledninger
Jeg har installeret XP på den lille baracuda...Men! Når jeg går ind i >Start>Denne Computer, så viser den kun barracudaen... Men når jeg går ind i dender blå skærm >Tænd>Delete>Blå skærm(ka ik huske hvad dender blå skærm kaldes), så kan den godt genkende Samsung disken...
Hvad kan jeg gøre for at begge diske vises i Denne Computer menuen?
Håber I forstår hvad jeg skriver ;)
På forhånd tak herfra =('_')=
Mit Sys... SN25P.. GF7800GT WinXPhe nForce4Ultra.. Socket 939 Amd64 3700+
i windows højre click på denne computer vælg "manage" eller "administrere" i listen til venstre; "Disk Management" eller "Disk Håndtering" her kommer der så en liste frem over harddiske, som Windows kan se
hvis din Samsung er på listen; højre click på den vælg formatere og bare tryk "næste indtil menuen forsvinder
Kan også være dit chipsæt har problemer med harddiskene, Nforce4 chipsættet er ihvertfald kendt for mange problemer med Maxtor harddiske. Mine gamle Nforce4 bundkort, kunne der ikke installeres chipsæt drivere på.
takker Hediki.. Jeg troede man kaldte den sorte skærm for bios...
Nu har den ihvertfald genkendt disken - men, den formaterer kun til 2%...så sker der ikke mere... Jeg tror disken er beskadiet, men den virkede fint nok på mit nForce2 sys.