Jeg har købt spillet Bad company for en hel del tid siden til PC. Jeg lavede så en bruger og spillede så spillet en hel del. Jeg har så ikk spillet det en måned eller 2, og nu vil jeg så gerne spille igen. Men det lader sig bare ikke gøre. Når jeg indtastede min email og adgangskode så siger den bare at der ikke eksisterer nogen konto. Men så er det at jeg kommer til at se, at man skal indtaste emailen til sin EA konto. Og sådan har jeg aldrig haft. Så jeg lavede en idag. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke tilføje min nøgle til den konto, da jeg allerede har brugt nøglen. Så min nøgle er sådan set forsvundet ud i systemet? Jeg har googlet som en gal, men jeg kan ikke finde en løsning på mit problem. Er der nogen af jer der har oplevet det samme?
have samme problem med et anden ea spil, de dik min cd kye da jeg ringede til dem og 2 in efter havde jeg min konto med navn osv, skulle bare lave nye password
#5 Nevertheless, så stod der min bruger ikke findes, når jeg indtastede oplysningerne som normalt. Derfor har jeg oprettet en EA bruger som man åbenbart lige pludselig SKAL have? Men er det mig der er forvirret her eller hvordan?
Jeg har én 😀 Og han er skrevet til. Men der er ingen mulighed for at retrieve password så? For det kan godt være at det er det forkerte password jeg skriver. Har nemlig haft lidt problemer med en hacker i min mail. Så jeg har lavet alle koder om, og bruger ikke den samme kode til at længere. men det resulterer så i at jeg ikk kan huske halvdelen af mine koder.
yep, det gjorde jeg da jeg købte bc2. men ellers ring til support, på mail er de langsom, du skal nok få din acc tilbage, du har spillet, og koden, så bare igang med at ringe
Hej, vi er i vores BC2 clan stødt på dette problem flere gange - Vi har kontaktet EA games via deres Live chat hvorigennem de med det samme løser problemet!
- DET VIRKER! -
NB: Hvis du forsøger omkring kl. 22.00 er de online derovre!
Jeg prøvede deres online support. Men det hjalp ikke en meter. Jeg er så skide rasende nu. jeg HADER EA efterhånden. Der er bare aldrig noget der dur. Jeg kan ikke få flyttet min kode til min EA account og de kan heller ikke fatte at skaffe mig et nyt password. Så alle de timer jeg har investeret i min bruger er væk nu... Jeg syntes simpelthen det er noget forbandet svineri at de kan slippe af sted med det. Jeg kan intet gøre. Alle ved jo at det ikk hjælper en skid at klage. så det gider jeg ikke engang prøve. Nøj hvor ville jeg gerne have vidst at man skulle lave en EA account inden jeg lavede min spiller.