Hej. Min helt nye pc med Windows7 (64 bit) vil ikke køre mit Battlefield 2 spil. Ungerne er Desperate - ikke mindst fordi en lidt ældre pc med W7 (64 bit) fint kører med BF2. Nogle tricks jeg kan prøve? jeg har forsøgt at lade pc'en starte BF2 i XP tilstand.
Hej. Det er ganske rigtigt det "gamle" BF. Der kommer ingen form for fejl meddelelse. BF start billedet kommer et par sekunder og derefter er der sort skærm ca 5 sekunder og W7 skrivebordet vises igen uden at BF blev startet
Her er en gut der fixede det ved at geninstallere gfx driver, jeg poster det fordi der er andre gode forslag du kan prøve: http://www.techsupportforum.co...
Jeg har det sammen problem med BF2 har prøvet at installer det 3 gange for fra nu, men samme resultat.. når jeg prøver at starte spillet op bliver skærmen lige sort og så tilbage til skriveboret... Nogle der er fundet ud af hvad problemet er og hvordan vi løser det?? Køre Windows 7 pro. 64bit
Prøv de forskellige ikoner fra f.eks start menuen ikonet fra selve bf2 mappen og dem på skrivebordet og fra CD'en. Underligt nok virkede det for mig efter jeg prøvede ikonen fra selve bf2 mappen...