Tusind tak for dit svar. Jeg var ikke klar over at det skulle være en pumpe der var vandtæt. Troede bare den var koblet til det res udenfor det.
Hvad mener du med skarpe bøjninger på slangerne? Er det fordi at de skal gå så mange steder hend?
Men jeg kan da regne ud, at en pumpe der kan klare 13L/min er bedre end en der kan klare 8,4L/min, men tænkte bare at hvis man satte en 13L/min pumpe i midten af systemet, så ville det sætte lidt mere fut i det. Jeg har det faktisk lidt svært ved at forstå at sådan en lille pumpe faktisk kan få vandet i så stort et system til at pumpe hurtigt nok rundt for at det kan køle optimalt.
Jeg kan mærke på mine RAM at når de bliver stresset bliver de utrolig meget varme. Jeg har en luft køler til dem nu. Uden køling på dem, bliver min computer utrolig ustabil og fryser meget tit. Jeg har nemlig hævet volt'en rigtig meget på dem, for netop at undgå at min computer pludselig går i stå.
Men det giver faktisk ikke noget at sætte en meget kraftig pumpe på, evt. lige før grafikkortene skal køles, og så noget før i systemet, have det LCD display?
Du skal huske, jeg har aldrig før lavet sådan noget her. Har kun haft vand en gang før, og det var et komplet sæt til bundkort, CPU og GPU, og kun en 80mm radiator på. Og der kan du sikkert regne ud af det var noget skidt. Derfor vil jeg gerne have det bedste jeg kan få, for ikke at have en dårlig oplevelse med det igen.
Jeg takker mange gange for din tid indtil nu.