#0 Face it. Hun har en anden og har taget denne beslutning. Accepter hendes valg og kom videre, men kæmp for guds skyld for børnene. Kvinder er nogen gange sådan, at når de har taget et valg (her fundet en anden), så vil de skide højt og flot på deres eks, for de ved vi vil prøve at være søde og rare og gøre alt, kun fordi hun måske så kommer tilbage. 🙂
Hvorfor siger jeg det så sådan? Jo, jeg har prøvet det samme som dig, bare uden børn. Hun var også til fest hele tiden, og en dag snappede jeg telefonen, og læste hendes samtale med hendes loverboy (Det skal siges jeg havde mistanke om det, og den var jo begrundet 😀 ) Vi slog op, og jeg prøvede virkelig at få hende tilbage, for man var jo skudt i hende - altså ved at være virkelig sød - men jeg blev fejet af...
Tiden gik, og jeg fandt en anden 6 måneder efter, som jeg stadig er sammen med, med villa, volvo (Volvo s40! :) ) men ikke vovhund. 5 måneder inde i vores forhold ringede min tlf en lørdag aften med et nummer jeg ikke kendte. Det var hende, og hun var lige i byen hvor jeg boede og ville gerne se mig, for hun savnede den kæreste hun havde en gang osv osv.. Jeg sagde, at jeg bestemt ikke var interesseret i det, og hun blev fejet godt og grundigt af.
Se her kommer pointen: Det kan godt være du har det skidt når det sker, men med tiden møder du rent faktisk en anden, som du sikkert sætter mere pris på. Jeg takker nogen gange min eks for det hun gjorde, for ellers havde jeg aldrig mødt den pige, som jeg er sammen med nu. Hun skal nok nå at fortryde sin lille affære, som hun sikkert ikke har tænkt fuldstændig igennem.
Men for guds skyld - vær ikke rar ved hende - for hun har taget beslutningen og vil sikkert udnytte at du vil prøve at få hende tilbage.
Som en god ven sagde, kvinder kan ikke tåle at have magt, for de kan ikke håndtere den, og det skal du ikke give hende. (Sagt med al respekt for kvinder)
De første 14 dage bliver hårde, men når du er kommet igennem dem, så kommer alt til at gå. Start i motionscenter eller et eller andet, som kan få dine tanker væk.
Jeg håber det hjalp lidt, for jeg har været i en lignende situation.
Mange gange held og lykke. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 15-06-2010 11:21:48.