.... endnu en whine tråd-- desværre...

Hyggehjørnet d.  14. juni. 2010, skrevet af Drunken
Vist: 2608 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:26:49
Svar/Indlæg:
1107/258
hey guys n girls.
Ville lige fortælle om min dag idag OG om mig selv...
Er en flinker gut syntes jeg selv, på 28 år d. 19 juni..
Far til 2 små dejlige børn på 2 (Lucas) og 3 (Juna) år. været sammen med kæresten i over 5 år... indtil idag,,
Hun kom og fortalte mig hun ikke elskede mig mere. brød så sammen foran mig.. fair nok. prøvede at gøre hende lidt bedre tilpas ved at sige at hun gjorde det rigtige, hvis det var det hun følte.. Men. for helvede hvor gør det ondt.. plus hun ikke vil dele ungerne uden en kamp, fik hun også lige smidt ud i kamoflage...... 2 slag som en tidlig fødselsdags gave.. Så har nu besluttet mig for at aflyse min fødselsdag da jeg er helt nede over det..
Vi bor sammen i en 4 værelses ejerlejlighed som vi får et smæk på ca 300k ved salg nu... det var 3 slag.... plus at vi jo stadig sover i samme seng. Men kunne ikke slappe af så kravlede ind til den bærbare i sofaen... (har ingen steder at tage hend og er en fattigrøv i denne måned og den næste med...) OG snakker meget sjældent med de gamle venner grundet børn og en flytning til en børnevenlig lejlighed. så føler ikke engang for at snakke med dem,, :(
Men det værste er nok, at jeg skal holde facaden, oppe for mine små børns skyld. Har nu mest af alt bare lyst til at bryde sammen og kravle ned i et vejhul og håbe kommunen snart asfaltere om... ...

Så nu er jeg muggen over mig selv, da jeg mener at vores situation inkl. Krisen (som har smidt mig hjem fra arb. i snart 3 måneder) har været skyld i en stresset hverdag med meget modgang, Plus at vores yngste skal ind og ud på rigshospitallet for undersøgelser da der var komplikationer ved hans fødsel, OG at Juna skal havde talepædagog fordi hun mumler\lesber for meget af en snart 4 årig pige,, Kan bare ikke overskue situationen mere,,, Kun tid kan heale et "Broken Heart" men forhelvede jeg ikke føler jeg har tid til noget mere,,,, og PLUS at jeg imorgen skal op til en "iværksætter samtale på kommunen (a-kasse) som nok ikke kan forstå at jeg hverken gør det ene eller andet de næste dage pga stress og sammenbruds lignende symptomer....

Elsker hende fanme bare så højt at jeg nu hverken kan se normalt på hende eller gå min vej, Blevet voldtaget mentalt på bare 2 min. .. må indrømme det var lettere med Xérne hvor ingen børn spillede ind...
Og nu venter jeg bare på det rette tidspunkt at fortælle Familie og bekendte om vores brud.. ... overvejer en facebook metode (Single) og så en mild begrundelse. Så kan sviger familien, min familie og alle de gamle drenge og co. se med.. hmmm..

Så ja. som tråden siger : Endnu en whine tråd.... Fantastisk som mit liv er.. Ville bare lige prale med min situation.. ... ... sjældent man oplever noget lign.

Mvh.
Drunken

PS. Ironisk nok havde jeg købt en buket røde roser til hende idag.. ... lol..

------------------------ EDIT --------------------------

http://www.facebook.com/profil... se min facebook. har offentligt gjort det der.. håber jeg fik sagt det rigtigt til folk

og ja hun havde en anden en fra sit arbejde. og hun har sjovt nok været til fest 2 gange de sidster uger med arbejdet og kommet hjem kl. lort med tømmermænd- hun ville først fortælle det efter festerne til mig.. for at skåne mig sjovt nok. lol..

ja ved godt at det privat dette, men i må tro mig når jeg siger jeg ikke ved hvordan jeg skal komme af med det... måske her ? prøvede da..

nu splitter jeg alt op idag. og tager meget af mit lort mens hun er på arbejde og flytter hjem til FRB hos min mor lol ^^ mens jeg håber at få en lejlighed et eller andet sted. snakker med kommunen idag senere. måske de kan hjælpe mig (høje Taastrup)

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Drunken d. 15-06-2010 07:21:15.
svedel77

Grafiker
Tilføjet:
14-06-2010 22:29:25
Svar/Indlæg:
2263/307
Du kan altid få en madras her hos mig ... 😲

Simon

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:32:50
Svar/Indlæg:
485/31
ved ikke hvad jeg sku sige føler med dig. Skriv lige ´hvis der er nogen her der overhoved kan gøre noget tror alle gerne vil hjælpe hvis det muligt. :(

ras123

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:37:30
Svar/Indlæg:
258/70
Føler med dig håber virkelig alt ordner sig for dig.

Zolba

Overclocker
Tilføjet:
14-06-2010 22:38:30
Svar/Indlæg:
235/50
Det er bare enormt synd for dig :'-( Jeg er selv igang med at overleve mit livs nedtur, som også er forårsaget af ulykkelig kærlighed. Det gør skrækkeligt ondt.
-Jeg ved ikke, hvad jeg mere skal sige end, at jeg føler med dig, og håber, at du kommer på toppen igen.

Peace be with you.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:44:13
Svar/Indlæg:
1107/258
jo tak folkens.. nu skal jeg bare lige blive "rask" oven på det her.. så kan det være det ser lysere ud... Tror ikke der er noget nogle kan gøre herinde.. håber bare jeg kan finde en lejlighed, hvor mine børn kan få et værelse til dem selv - til rimmelige penge.... æv .. nok håbløst..

men prøver at hoppe til køjs nu. hvem ved om morgendagen bringer guld og glæde... hope so..

Jones9000

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:49:26
Svar/Indlæg:
817/109
Kan ikke sige andet end det er bare op på hesten igen. lyder måske bare som om jeg spiller hård. men det er den eneste måde at komme videre bare. jo hurtigere jo bedre. har selv oplevet noget som har taget meget hårdt på mig. for mig har det været bedst at komme oven på igen hurtig inden det endte helt i hundene. nu kender jeg self ikke din venne og fam. situation men det er dine stærke kort i tider som denne og du kan lige så godt udnytte dem. Jeg er 100 % sikker på at de også gerne vil dette. og ved godt det er hårdt at snakke om det. jeg havde det heller ikke sjovt da jeg skulle forklare til mine bedste venner og familie hvad der foregik. men det er vejen frem. ;)

Håber mine klicheagtige ord kan hjælpe dig lidt. Håber du tager modet til dig og får snakket om det med nogen.

Mvh Jonas... i feel you fellow G33K !!

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:49:40
Svar/Indlæg:
2126/135
Jeg kan ikke rigtig fortæller hvad du skal gøre osv. men jeg kan da give et godt råd.

Prøv at tænke lidt mere på dig selv og dine følelser. Glem for en tid alle andres behov og fokuser på dine. Så kommer overskuddet tilbage og så har du bedre mulighed for at tage hensyn til andre.

For hvis du tænker - jeg skal gøre ditten og datten for alle mulige, så ramler alt bare sammen lige pludselig.

Vær egoistisk, det hjælper alle bedst.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2010 22:53:38
Svar/Indlæg:
2127/11
"plus hun ikke vil dele ungerne uden en kamp, fik hun også lige smidt ud i kamoflage"

Møgso.

Når det er sagt: Fy for satan. Det gør mig ondt :'-( Jeg har, heldigvis, aldrig oplevet et brud, hvor der var børn med i ligningen. Ikke mine egne altså. Men uanset hvad: Det gør fandme nas, om man så er den der bryder, eller den der brydes med.

Er enig i at det er umenneskeligt at skulle dele lejlighed med hende nu, og holde facaden overfor børnene. Ville hjertens gerne tilbyde husly, men bor i en lille 2 værelset (studerende), så det kniber alvorligt med pladsen. Håber du finder et sted at være, så du i det mindste kan være dig selv, fremfor at skulle spille stor stærk mand og slide psyken endnu mere.

Best wishes.

Silent

Skribent
Tilføjet:
14-06-2010 23:07:12
Svar/Indlæg:
3223/205

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Silent Sniper d. 15-07-2010 19:19:33.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:10:12
Svar/Indlæg:
5474/39
det lyder meget skidt, sådan episoder...

det kan være at jeg selv kommer til stå med det problem... :no: :no:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:11:02
Svar/Indlæg:
20170/383

Det er nok bare mig..

Men er det virkelig nødvendigt at udbasunere alle sine elendigheder til offentligheden? Jeg er slet ikke ude på at negligere det folk går igennem, det må sgu være hårdt...

Men helt ærlig - Har Paradise Hotel virkelig fået så meget fat i folk ?

Starny

Superbruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:12:28
Svar/Indlæg:
318/76
Hvad med i lige slår kold vand i blodet? Jeg kender godt det med at gå hjemme og være arbejdsløs, kæresten kommer hjem, man vil gerne lave noget med hende, men hun er for træt, det eskalere og man bliver mere og mere sur på hinanden, hakker på hinanden, jeg ved ikke om det er sådan i har det, men er det vil jeg råde jer til at se tiden an, om det ikke ændre sig en dag du eventuelt får arbejde, er det ikke lign den her situation bedes du se bort fra dette, :)

med tanker,
Anders.

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:22:16
Svar/Indlæg:
4657/53
Sjov nok skal kvinder altid bruge børn som ammunition, på den anden side har hun vel ikke råd til og og flytte.
300k er jo en del når man er arbejdsløs.

torsk2

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:27:15
Svar/Indlæg:
122/3

tror næsten du har ret i det aller første du skriver....

du kan jo bare ladevære med at læse det. hvis manden ikke lige har andre måder at slippe af med sine frustrationer på, så er det da helt fint. man opdager ret tideligt i tråden hvad den handler om, så kan man ikke lide indholdet, er der heldigvis masser af andet man kan læse om på HWT

oplevede det samme i sommers efter 2 børn og 8 år på bagen, så føler med dig

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:27:33
Svar/Indlæg:
7765/230
ikke bare dig, men jeg er også lidt mærkelig ind imellem.. 😛 🤣

Bims

Elitebruger
Tilføjet:
14-06-2010 23:30:22
Svar/Indlæg:
2599/378
Du er ikke den eneste!... Det hjælper nok ikke dig så meget, men mit liv tog også lige en riimlig dårlig drejning i dag. :'-( Ikke lige så slemt som for dig, men helt klart noget som ville sætte sit præg fremover...

Kirsby

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 00:10:47
Svar/Indlæg:
1214/62
HOLD DA OP EN KÆLLING!
Ja siger det sgu lige ud, ikke dele børnene uden kamp omg....
Du skal bare kæmpe som en indædt isbjørn der ikke har fået noget at spise i lang tid.

Men hvor bittert! Der må da have været noget "galt" i et stykke tid, da ikke noget der bare sker fra den ene dag til den anden.
Altså med mindre hun så ser en anden en.

Som en af min brors kammeraters far sagde til ham "Ja min søn, din mor og jeg skal skilles, jeg skal være far igen, og det er 6 år siden vi mødtes"...
Fanden sker der?

Føler sgu for dig, er skam selv skilsmisse barn, og det tog virkelig hårdt fra min far der min mor skred.
Du må bare få dig en god advokat, selvom det kan blive svært når du er arbejdsløs....

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 07:20:45
Svar/Indlæg:
1107/258
http://www.facebook.com/profil... se min facebook. har offentligt gjort det der.. håber jeg fik sagt det rigtigt til folk

og ja hun havde en anden en fra sit arbejde. og hun har sjovt nok været til fest 2 gange de sidster uger med arbejdet og kommet hjem kl. lort med tømmermænd- hun ville først fortælle det efter festerne til mig.. for at skåne mig sjovt nok. lol..

ja ved godt at det privat dette, men i må tro mig når jeg siger jeg ikke ved hvordan jeg skal komme af med det... måske her ? prøvede da..

nu splitter jeg alt op idag. og tager meget af mit lort mens hun er på arbejde og flytter hjem til FRB hos min mor lol ^^ mens jeg håber at få en lejlighed et eller andet sted. snakker med kommunen idag senere. måske de kan hjælpe mig (høje Taastrup)

laver også lige en opdate i #0

busser

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 07:38:13
Svar/Indlæg:
1626/507
Håber bare du kan holde hovede koldt selv om det er svært, og så ikke være alene så du tænker for meget i sorte tanker, men er sammen med nogle som betyder meget for dig.

Rondo

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 08:03:47
Svar/Indlæg:
340/37
Puha fik lige mit blodtryk op af at læse denne tråd!
En ting er at gå fra den anden, fordi man ikke kan være i det forhold mere! men at bruge de små det er for langt ude og at finde en anden inden man gør det slut, er nok noget af det værste man kan gøre mod sin mand/kone/kæreste

hvis man skal finde noget positivt må det vel være at det aldrig er for sent at finde den rette kvinde! (der må jo være nogle kvinder derude der ikke er lige til at lukke op og skide i!!) 😀

TheReazepter

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 08:20:18
Svar/Indlæg:
772/49
Der er altid to sider i til en sag, men såfremt hun skrider med en anden, tager børnene med sig, og efterlader dig arbejdsløs og i dit livs største nedtur så!.

Det er noget rigtig møg med børnene, og kan kun forestille mig hvor hårdt det må være.

Men tro mig. Du bliver nød til at komme videre, og med tiden kigge efter en ny (og bedre) der ikke vil skride fra dig når det går dig dårligt. Det er jo trods alit i medgang, OG modgang man siger ja til.

P.s såfremt der kun fandtes en kvinde for en, så er det sjovt man lige tilfældigvis løb ind i hende :).

Gør dit bedste for at komme op på hesten igen. Løb en tur, og prøv at acceptere hvordan tilstanden er.

-MvH Niels TM.

SkylineGTR

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 09:29:15
Svar/Indlæg:
2011/185
Av for den "the brake up" gør ondt et hvis sted og er aldrig det man ønsker at kæresten siger, specielt hvis det er fordi hun har fundet en anden...det gør nas og laver et stort hul tomrum i ens selv tillid. Hvad angår arbejsløs kender jeg det selv kun alt for godt. Har selv gået i lidt over et år nu og sammen lagt med en økonomi der knap kan hænge sammen til tider, bliver humøret sku dårligt til tider. Plus alt det andet du også beskriver, kan jeg kun føle med dig. Hvad angår børnene så snak med en advokat eller lignene om forældre møndigheden, hvis hun forsat nægter at lade dig se børnene da det så nok er eneste fornuftige udvej. Hvad angår lejlighed, så skynd dig at blive skrevet op ved så mange bolig foreninger så muligt, da jo flere des større chance for at få en lejlighed hurtigst muligt. Det kan godt lade sig gøre at finde en billig lejlighed til rimelige penge. Ved AAB vejle kan du f.eks. få en 2 værelses lejlighed på 66 kvadrat meter til ca. 4000 kr. inclusiv alt på nær strøm. Held og lykke fremover.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 09:50:36
Svar/Indlæg:
5224/222
"plus hun ikke vil dele ungerne uden en kamp"

"og ja hun havde en anden en fra sit arbejde. og hun har sjovt nok været til fest 2 gange de sidster uger med arbejdet og kommet hjem kl. lort med tømmermænd"

Pas virkelig på med at være en nice guy her... det har vi mænd en tendens til tror jeg. Når hun ligger og gnaver en andens gren så skal du fandeme ikke lade hende trampe på dig. Kom ovenpå igen så hurtigt som muligt... gå ud og få noget fjams og kom videre.

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 10:20:01
Svar/Indlæg:
5474/39

tror det hun mener er bare du skal få styr på det økonomiske. Hvis hun virkelig elskede dig fra en start, så tror jeg også hun vil gøre det du har styr på det...

Dette er bare et gæt fra min side.

"Den største fejl mænd begik var, at tage kvinde med til bords" - citat Onkel... 😲

Det er jo sådan noget, som ligger helt tilbage fra urtiden. Hvis manden ikke kan skaffe føde nok til hende, så vil hun nok prøve finde en anden mage...

Dette er bare en Teori, jeg har ikke nogen dokumenterne undersøgelse på det...

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 15-06-2010 10:22:51.

morra19

Moderator
Tilføjet:
15-06-2010 10:22:40
Svar/Indlæg:
2672/468
Det skal lige siges, at der ikke findes nogen kamp om ungerne mere, det er delt forældre ret hele vejen, ellers skal hun slæbe dig i retten, og få dig "dømt" som dårlig forældre - og det skal der alligevel en del til for.

Der er blevet meget bedre forhold for fædre, så hun kan ikke røre dine børn, de er dine hver 14 dag i to uger, hvis det er sådan du ønsker det.

Men super kedelig situation, god vind fremover.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 11:15:34
Svar/Indlæg:
1107/258
tak for alle de venlige svar,, føler mig godt nok fortabt og rund på gulvet. men hey har lige kunne spiselidt morgenmad. så det er en start--. pakket små tingene ned nu.. skal kl. 12.00 ringe til min sagsbehandler som vil hjælpe med lejlighed håber jeg... har afmeldt ALT nu og bare et soørgsmål om tid så er det sparret. tv\internet 30 dages opsigelse.

MEN min bankrådgiver gav mig nederen på. vi kan risikerer at komme ud med 150k hver i minus pga krisen og lejlighed.. han sagde at hvis min X... ikke betalte så ville de kræve det af mig da vi skal kautionere for hinanden.. lol.. og bliver det ikke tilladt for os at lave sådan et slags lån så kan vi ikke sælge lejligheden.. FANME MÆRKELIGT,,, men venter svar fra Dan bolig nu.. mht salgs opstilling så vi kan se hvad bundlinien siger.. nitte.... så det ser noget surt ud de næste 10 år økonomisk hvis x´en ikke gider betale.. hun har også nada penge. tjener 100kr i timen i kvickley city 2,, så bliver spændende at se hvordan jeg bliver rippet i sidste ende...

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 11:18:15
Svar/Indlæg:
1178/88
#0 Face it. Hun har en anden og har taget denne beslutning. Accepter hendes valg og kom videre, men kæmp for guds skyld for børnene. Kvinder er nogen gange sådan, at når de har taget et valg (her fundet en anden), så vil de skide højt og flot på deres eks, for de ved vi vil prøve at være søde og rare og gøre alt, kun fordi hun måske så kommer tilbage. 🙂

Hvorfor siger jeg det så sådan? Jo, jeg har prøvet det samme som dig, bare uden børn. Hun var også til fest hele tiden, og en dag snappede jeg telefonen, og læste hendes samtale med hendes loverboy (Det skal siges jeg havde mistanke om det, og den var jo begrundet 😀 ) Vi slog op, og jeg prøvede virkelig at få hende tilbage, for man var jo skudt i hende - altså ved at være virkelig sød - men jeg blev fejet af...
Tiden gik, og jeg fandt en anden 6 måneder efter, som jeg stadig er sammen med, med villa, volvo (Volvo s40! :) ) men ikke vovhund. 5 måneder inde i vores forhold ringede min tlf en lørdag aften med et nummer jeg ikke kendte. Det var hende, og hun var lige i byen hvor jeg boede og ville gerne se mig, for hun savnede den kæreste hun havde en gang osv osv.. Jeg sagde, at jeg bestemt ikke var interesseret i det, og hun blev fejet godt og grundigt af.

Se her kommer pointen: Det kan godt være du har det skidt når det sker, men med tiden møder du rent faktisk en anden, som du sikkert sætter mere pris på. Jeg takker nogen gange min eks for det hun gjorde, for ellers havde jeg aldrig mødt den pige, som jeg er sammen med nu. Hun skal nok nå at fortryde sin lille affære, som hun sikkert ikke har tænkt fuldstændig igennem.

Men for guds skyld - vær ikke rar ved hende - for hun har taget beslutningen og vil sikkert udnytte at du vil prøve at få hende tilbage.

Som en god ven sagde, kvinder kan ikke tåle at have magt, for de kan ikke håndtere den, og det skal du ikke give hende. (Sagt med al respekt for kvinder)

De første 14 dage bliver hårde, men når du er kommet igennem dem, så kommer alt til at gå. Start i motionscenter eller et eller andet, som kan få dine tanker væk.

Jeg håber det hjalp lidt, for jeg har været i en lignende situation.

Mange gange held og lykke. 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 15-06-2010 11:21:48.

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 11:58:02
Svar/Indlæg:
2038/121
#27 Jeg takker nogen gange min eks for det hun gjorde, for ellers havde jeg aldrig mødt den pige, som jeg er sammen med nu. :yes:

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 12:14:22
Svar/Indlæg:
1178/88
#28 Yir, så kan hun lære det 🤣

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 12:36:39
Svar/Indlæg:
1107/258
^^ ja er ikke den eneste jo... men fair nok.. vil også gerne løbe træne igen (er sgu blevet halt dvasket) så nu skal der ydes før man kan nydes (af en kommende) ingen gidder at have et afsuttet bolsjer.. men har bare stadig sammenbrud,, på underlige tidspunkter. midt i en telefon samtale eller lign. så jeg bare må sige jeg lige ringer op senere.. underligt.. puhaa.., men ja ja. 1000 tak for jeres ord.. selvom man ikke kender jer som sådan så er det altid rart med feedback jo..

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 12:42:37
Svar/Indlæg:
2127/11
Godt at se at der er fremdrift i tingene #0. Du må videre henover isen. Ingen grund til at pilde mere tid på den ko. ..og ja, en ko er hun i mine øjne. Når hun bringer børnene i spil, er hun knapt nok værd at lade sit vand på.

Det med lejligheden: den er helt sikkert set før, mange gange endda. Kvinden er oftest den der skider det en hatfuld, og manden hænger på lorten, men du kan jo vælge at vende den om. Hvis hun ikke betaler, kan du jo også undlade at betale. Jeg ved godt at det vil betyde mange år i et gældshelvede, men på den anden side.. hvorfor skal hun slippe, når i var to om at købe lejligheden, OG hun var den der afbrød forholdet?

Som beskevet af dig i #0 i går, følte du ikke, at du havde andre at henvende dig til. Der har jeg selv været, for nogle år siden. jeg var flyttet fra det område jeg voksede op i, og som så ofte sker, var forbindelserne til den gamle omgangskreds, gledet lidt ud i sandet. Jeg rendte heller ikke tilbage til dem, hell no. Altså fuld forståelse for at du vælger at skrive om tingene herinde. Optimalt er det ikke, det ved du lige så vel som vi, men det var en lille kvist at holde lidt fat i, da det så sortest ud. At det fællesskab vi har herinde også kan bruges til den slags, synes jeg er skide godt.

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 13:06:00
Svar/Indlæg:
1178/88
#30 Husk dog på, at nu skal du jo ikke lige ud at finde en ny i morgen. Det er lovligt at sørge og HELT NORMALT med de nedbrud. Find dog først en ny, når du selv er klar til det. Ingen vil være en rebound girl, og det synes jeg heller ikke er fair. Ellers så kommer kærligheden tit ganske uventet. Du har haft en kæreste før og får det sikkert igen. I en alder af 27 år er du trods alt ikke afdanket 🤣

Nyd singlelivet, det har også mange fordele, sikkert også selvom man har børn 😛

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lohse d. 15-06-2010 13:07:41.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 13:15:43
Svar/Indlæg:
7765/230
så har du måske også svaret på hvem det ukendte tele nr. tilhører.. :yes:

selv om det da godt nok er en sur måde at opklarer den sag på.. :'-(

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 15-06-2010 13:17:16.

Micks

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 13:42:26
Svar/Indlæg:
1145/40
#0 Bare I for alt i verden tænker på børnene og hvad der er bedst for dem i det her.

Det er ALDRIG børnenes skyld :no:

Dit og eks'ens behov kommer i anden række nu ( som det helst også skulle have være indtil nu).

Lyder nok hårdt, men det er ikke verdens undergang det her - der er altid noget bagefter, husk på det 😉

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 13:50:15
Svar/Indlæg:
1178/88
#33 Tjah det gik. Hellere opdage det sådan end være i uvished i måneder. Dog var jegr pivrasende og tror nok jeg vækkede underboen om morgenen. Jeg havde sprunget et ledbånd i anklen og var på krykker, og de blev da godt nok banket i gulvet 😛

NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 14:00:13
Svar/Indlæg:
857/27
Jeg har selv været der. Ikke med børn, men har været der hvor ens mening med livet ikke giver nogen mening, hvor verden bare ikke er den samme mere. Det tog meget lang tid for mig at komme oven på igen, men jeg kom ovenpå. Og det skal du også nok. Dine venner skal nok være der for dig, det samme med din familie. Det skal nok gå, men det tager sin tid.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NightBreaker d. 15-06-2010 15:03:09.

ScrapDog

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2010 14:49:02
Svar/Indlæg:
565/60
Nu har jeg ikke oplevet præcis det samme og ikke med børn, men noget lignende.

Havde også en pige for ikke så lang tid siden, som jeg bare var helt skudt i. Vi havde det da også godt. Nu var det så godt nok mig, desværre, der lavede en lille fejl ( 😕 ), men det gik så stille og roligt ned ad bakke (kan man vidst roligt sige). Jeg havde det virkeligt dårligt, jeg var og er på mit sidste år, var skoletræt, og jeg havde det generelt bare dårligt. Jeg havde ikke lyst til noget. Bare sidde hjemme og være alene, og jeg meldte også fra til en del sammenkomster af diverse ting. Jeg var bare så ked af, at det først og fremmest gik så dårligt, for jeg var virkelig forelsket, men også at hun ikke rigtig ville mødes og snakke om tingene, løse dem osv., at hun bare ville dømme mig på den lille episode. Jeg forstod virkelig ikke, hvad der var galt, og det gør jeg egentlig stadig ikke. Jeg prøvede virkelig at være Mr. Nice Guy, ville jo nødig miste hende, men det skal man vidst ikke gøre... Det er i orden at indrømme tingene, undskylde osv., hvilket jeg også gjorder, men skulle aldrig være blevet ved.

Det hjalp helt sikkert efter jeg endelig fik snakket med nogle om det, og det går også bedre og bedre for hver dag. Man skal endelig ikke lukke sig helt inde, det løser intet. Det gælder bare om at komme så hurtig ud som muligt, selvom det kan være svært, og så bare komme på andre tanker og snakke med folk om det. Find et eller andet at lave, for det hjælper helt klart :)
Det er ikke helt lige det samme som dig, men skynd dig at komme ud og snakke med folk og find noget andet at lave 😉 Det bedste råd jeg kan give ligesom de andre.

Simon

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 16:15:29
Svar/Indlæg:
485/31
Uden at vide noget hvis det kom igår right? og i forsøger at rive alt fra hinanden nu?
det ikke noget der er tvunget frem pag. jeres økonomiske problemer osv? fordi altså mine forældre har sagt vi vil skilles mange gange når tingene blev ubehagelige men de holdte bare sammen for jeg og min brors skyld nu hvor der er styr på tingene er de glade sammen.

Måske er det der skal til at du viser den styrke og overblik som hun mangler så kan det være hun finder gnisten igen?

for altså som du siger det lyder det som om alt er blevet noget lort og hun føler hun er ved at drukne i dårlige oplevelser så har hun nok set at ville skilles som en udvej? en måde at flygte på?
5 år sammen lyder utroligt hvis det bare ender sådan bang. jeg ved det ikke men tror de fleste par har prøvet at de ikke ville være sammen men ville gerne alligevel. især når økonomi er indblandet.

Det er jo lettere sagt end gjort. det ved jeg´godt.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 18:18:30
Svar/Indlæg:
7765/230
ja jeg ville nu aldrig blive sammen med en som hellere så mig forsvinde...Og da slet ikke hvis det var fordi hun så en anden, har da for helvede en smule selvrespekt tilbage i livet.. :yes:

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 18:53:05
Svar/Indlæg:
8947/160
Som skrevet længere oppe, så pas på børnene, de er nemlig uden skyld og skal prioriteres 120%. Har du evt gode forældre der kan hjælpe med ungerne indtil du er i stand til at give lidt selv.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 20:19:32
Svar/Indlæg:
1107/258
hej igen.. Var meningen at jeg skulle hente unger idag fra vuggestuen og børnehaven. gjorde jeg, og hun så skulle komme og vi kunne snakke - gjorde hun ikke.. gæt hvor hun er ?? under 24 timer efter hun har slået op er hun hos sin nye fyr på overnatning. se det er hårdt.... er bare så ked lige nu.

men gode nyt er, min mor flytter til sin kæreste og jeg overtager lejligheden mere eller mindre. 3 værelses på Frb.. altid noget. gratis husleje også, min lejlighed koster også alle mine penge om måneden.. Så nu skal jeg bare børne sikre den lejlighed i hoved og røv og så har jeg mit "eget" sted med ungerne mens min x så har en halvtom fiasko til lejlighed her,,

så få styr over mit liv før hun gør er planen for mig til at komme vider og op på hesten,,,, hun kommer imorgen egfter hun har smurt sandwiches hvis hun må vel og mærke.. fucking wierd so.. arbejder i kvickley city 2 som sagt - og så skal vi snakke. vil helt sikkrt tage utroskaben op og er også blevet ondskabs fuld nu pga det.. har f.eks nuppet alle billeder af os etc. OG så når hun kan blive mere ansvarlig kan hun få en kopi..

jeg burde virkelig lade være med at gøre noget som helst end at passe ungerne så godt jeg kan. men de 4-5 knive der sidder i ryggen driller bare meget nu.. dumme utro so.. skide tarveligt. specielt fordi hun så maange gange har sagt lige op i mit åbne ansigt aat hun ALDRIG kunne finde på at være utro. og det var det SIDSTE hun nogle sinde ville være. og jeg troede blindt på hende. av... :( røv og nøgler.. og på lørdag er det min fødselsdag,,, latterligt....

men fuck hvor er hun smuk.. savner hende bare så meget >.< men ok. er nok bare trygheden jeg savner, en at holde om.. så håber på det bedste i fremtiden,,,

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Drunken d. 15-06-2010 20:21:52.

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 20:26:00
Svar/Indlæg:
5224/222
"men ok. er nok bare trygheden jeg savner, en at holde om"

Hold fast i den tanke... hun er åbenbart ikke det værd som du har gået og troet 🙂

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 20:44:39
Svar/Indlæg:
7765/230
ja det er muligt at hun er fandens smuk, men da også en møg so..med den opførelse er du da bedre stille uden hende..Og med tiden finder du sgu nok en ny fandes smuk pige, som ikke kun er smuk af ydre..right

Wakedoko

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2010 21:17:57
Svar/Indlæg:
220/41
Drunken. Føler sgu med dig. Min kæreste siger også at hun aldrig kunne finde på den, men man kan aldrig være sikker. Håber du kommer godt igennem det. Skift låsen til lejligheden Ødelæg hendes yndlings sko/taske. Det må man godt i sådanne situationer. Held og lykke fremover :)

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 22:09:09
Svar/Indlæg:
2127/11
#41 Folk siger så meget lort. Aldrig utro? Sikkert noget romantik palaver hun har læst i en novelle, og derfor tror er det rette at tro. What ever.

Sig mig lige.. hvad dælen forventer du at opnå ved at snakke med hende? Umiddelbart kan jeg kun se, at du, denne gang af egen fri vilje, får sat dig i rollen som en endnu større taber i det her spil, end du i forvejen er. Du ved jo for faen hvad det drejer sig om. Hun fandt sig en anden gren at gnave i. Du er vel ikke masochistisk nok til at ville høre flere detaljer om det vel? Det anbefales i hvert fald ikke, selvom det måske lige nu virker som det mest naturlige.

Sejt at din mor står klar med hjælp, af den slags du har allermest brug for. Mit gæt er, at hun lige har sikret sig ekstra god behandling, næste gang vi runder mors dag 😉

Krydsede fingre for at x'en er mere fair mht jeres fælles lejlighed, end hun ellers har været. Håber at i kommer ud af det med så meget skind på næsen, som man nu engang kan, situationen taget i betragtning.

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 22:31:29
Svar/Indlæg:
8947/160
Nu er mennesker også så tosset indrettet at de ekstra gerne vil have det de ikke kan få. Og lige nu er det en af de ting der fucker med din hjerne. Seriøst, drop at snakke mere med hende end højst nødvendigt, hold dig til praktiske ting. Hun er intet værd og et skidt menneske når hun kan gøre sådan mod faderen til hendes børn. Brug dit krudt på ungerne og på dig selv, du er bedre værd end det.!! 😉

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 22:34:36
Svar/Indlæg:
5224/222
#46 Second that 🙂

Vaptor-x

Superbruger
Tilføjet:
15-06-2010 22:40:19
Svar/Indlæg:
475/22
Det var sgu en nederen situation du er kommet i 😕

Men som alle de andre siger, lad være med at vise hende vor ondt det gør på dig, for så bliver hun bare ekstra led. Hun har jo tydeligt ingen skrubler over det hun gør, så du skal for alt i verden ikke fedte for hende eller sige søde ting i håbet om at hun tager dig tilbage, for det gør den slags kvinder ikke. Tro mig, har selv haft en ex der var sådan overfor mig, dog uden børnene, hun kom så fedtene 6 mdr efter, og ville ha mig tilbage, men jeg gad ikke være sammen med en som har været mig Utro. En gang Utro altid Utro.

Men nyd din nye lejlighed og freden den kommer til at give dig, og del dine bekymringer med venner og familie, så skal alting nok gå. Og kvinder elsker børn og små hunde, så du får ingen problemer med at finde en ny, når du er klar til det 🙂

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2010 07:37:45
Svar/Indlæg:
1107/258
jo tak folkens.. eneste jeg vil ha bekraftet 100% fra hende er om hun ikke har været single endnu. derfra kan jeg så traffe de nødvendige foranstaltninger - har taget alle billederne af vores børn på en ekstern harddisk så hun har nada. så hvis hun virkelig har været sådan (big suprise) så kom jeg til at slette alle billederne på computeren her. Wiper hele lortet med recovery cdére lige straks.. og så kan man jo ha glemt det i farten... shit happens. min far derimod er meget imod det jeg har tænkt mig ^^ han vil ha at jeg skal spille en gode far med rent mel og ikke falde ned på det niveau som min x ligger i tilsynladende.. idag efter vores snak forhåbentligt i formiddag timerne begynder jeg at pendle frem og tilbage i bilen med mine små ting. og får en ven til at hjælpe med de større ting imorgen som fladskærm etc.. orker ikke en 3x34 så tager ingen specielle møbler med mig.. har en sovesofa og et sofabord hos min mor det må jeg starte med,,,

men min tidligere x har skrevet til mig og vil besøge mig nu. meget sjovt faktisk.., så blev helt glad da hun ringede til mig. glemte for en stund mine bekymringer, (hende slog jeg op med grundet umodenhed fra min side) så hun har sagt hun hjertens gerne vil være hos mig når kæresten på et tidspunkt skal hante unger. hehe. så får hun lidt af samme skuffe måske.. men nu må vi se. føles forkert at bruge hende til det.. men hun er da heldighvis også en lækker lille undertøjsmodel så altid rart at være sammen med flot pige når man skal "møde" sin "nye x" og så er jeg snart forhåbentligt færdig med det hele.. 650kr på kontoen til resten af måneden så er screwed desværre.. og næste måned kommer børne checken som hun nok bare beholder..

men fuck noget rod.. irritere mig jeg stadig nærer følelser for hende..

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2010 07:38:53
Svar/Indlæg:
1107/258

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Drunken d. 16-06-2010 08:39:28.

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2010 08:45:10
Svar/Indlæg:
1178/88
#49 Nu skal jeg lige have klaret min nysgerrighed. Er hun allerede begyndt at komme sammen med ham den anden fra arbejdet??

Jeg er enig med din far. Der er ingen grund til at slette hendes minder. Når jeg talte om at du ikke skulle give hende magt mente jeg du ikke skulle lade hende få sofaen osv. Du skulle kæmpe for tingene. Der er ingen grund til at gøre dette her. Det er lige over grænsen synes jeg. Du skal finde den rette grænse imellem at give hende modstand og direkte være led. Husk i skal samarbejde om børnene, og hun vil sikkert bruge dette imod dig.

Lad være med at hævne dig ved at bruge en X. Så har du jo pludselig måske såret en X, som så sidder i samme følelsesmæssige situation som dig.

Godt at se du har slettet hendes navn i post #50

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2010 10:33:12
Svar/Indlæg:
1107/258
ja rigtig nok. fået en snak med hende idag og fået bekraftiget at det bare ikke er mig hun elsker.. fair nok. spurgte hende direkte så i eftermiddag begynder jeg at køre med de første ting hjem... og så må hun sejle sin egen sø.. ved ærlig talt ikke om hun har været mig utro eller ej. hun benægter men ville jeg fanme også gøre i hendes sted. men hun HAR sovet hos en fyr fra arbejdet.. og det er latterligt nok i mine øjne... så fuck det her nu.. skidt men sådan er det,,, hun havde ikke noget imod jeg stadig boede her men jeg sagde at jeg ikke vile kunne sove ved siden af hende mere hvis det var med den kolde skulder hele tiden, så hellere prøve starte fra ny, hos min mor hahaha,, men tjaa måske jeg kan overtage den helt 100% den lejlighed. finder jeg ud af senere nok..
men stadig ked af det-... havde håbet hun måske bare skulle ha afløb for nogle ting og så hun ville ha det bedre men nej.. og igen.. stoler ikke på hende pga alt dette her. så ikke værd at bygge videre på... må i byen og komme mig,, også langtid siden !
så sørgeligt at et ellers godt forhold skal slutte sådan.. men hun er ikke til at rokke eller bide i og så er det 100% forbi!!

Men 1000 tak til jer alle.. var sgu rart i aften timerne at få lidt rådgivning af jer alle.. tror jeg har nogenlunde mentalt styr over situationen bortset fra at jeg skal betale mere end kæresten for at få lejligheden i taastrup til at løbe rundt indtil et salg kunne komme. latterligt... men .... ellers hæver banken bare selv pengene på min konto hvis budget kontoen går i rød. har de gjort før da jeg glemte en betaling hehe..

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
16-06-2010 15:44:16
Svar/Indlæg:
1178/88
#52 Ellers så vil Mette og Jan fra luksusfælden helt sikkert gerne hjælpe jer 😛

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
18-06-2010 21:34:56
Svar/Indlæg:
5474/39
Håber du klar den og det tror jeg nok på du gør...

Suk, jeg syntes også selv at jeg ikke er helt på toppen... Det er igen, det der med man bliver spindet ind i noget man enligt ikke ville...

Det er godt, at jeg har haft så mange sejrer i mit liv. Ellers havde jeg nok givet op for længe siden. Så det godt snart, at jeg snart igen skal væk fra hjem byen. Så jeg kan få noget fred, og prøve fiske efter nogle årgang 89 kvinder... 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 18-06-2010 21:36:02.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2010 10:01:59
Svar/Indlæg:
1107/258
hehe,, Tjaa. har dte stadig underligt må jeg indrømme. specielt fordi hun ikke vil lade mig flytte hjem til Frb. de krævede en underskrift fra eksen hvor der står at jeg havde den ene unge med på adressen.. nægtede hun at underskrive. så nu sidder jeg fast,, hun vil godt lave den til mig i Taastrup.. Wierd. dumme kost-. tænk at hun vil bestemme selv efter vi er gået fra hinanden... og da jeg fik ungerne her sidst der snakkede hun om advokat til mig.. wierd.. come on.. OG plus at hendes familie har bildt hende ind at det bedste ville være en tvangs auktion af lejligheden da hun så MÅSKE kan få afskrevet gælden af staten,, LOL så ja det her er meget langt ude. som sagt bor jeg hos min mor pt.. kan ikke holde hende ud af længere varrig tid.. Hun benægter dog stadig at ha lavet noget men mine følelser er knækket nu.. har det skidt over alt sammen så jeg vil bare gemme mig langt væk fra hende koste hvad det vil!!!

så- tja.. kedeligt alt sammen.. men der er vel håb derude.. har ikke drukket mig i hegnet endnu. tør næsten ikke da jeg er sikker på jeg vil ringe hende op og fortælle hende 1 ting eller 2.. puha... nu må vi se i aften.- aflevere ungerne idag og går til bål afbrændning hehe,, og måske med en eks kæreste fra 6-7 år siden. bliver sjovt,.,. så skal huske kamara og smide fine billeder op på facebook. hehe ... møg so... >.<

Micks

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2010 10:49:01
Svar/Indlæg:
1145/40
Lad nu være med at smide dig selv ned på det niveau... du har børn du skal tænke på i det her.

Det der med at hævne dig er ligesom at pisse i bukserne på en røvkold vinterdag - varmt til at starte med men ender med at blive koldt og klamt.

Tag et fast greb i nosserne og mand dig op - for dine børns skyld.
De har intet galt gjort i det her, men begynder mor og far at skændes og være åndsvage, så kan du tro de komme til at mærke det.

Det er ALDRIG børnenes skyld.

SUCK IT UP !

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2010 12:15:33
Svar/Indlæg:
5474/39
Lyder også som om at han har mistet selv kontrollen...

Først og fremst, så vil jeg nok også lade være med hævne sig på eksen. Så vil jeg være enig med #56 konlusion om, at det er som at pisse i bukserne på en kold vinterdag...

Skide være med, om at i har gæld.. Det betyder ikke så meget. Penge er som luft, hvis man har mange kan man slappe af tage den med ro, Hvis man ikke ejer nogen, så behøver jeg nok ikke at skrive mere...

Tag dog og mand dig op, og bevis at du at det ikke kun er dig selv du tænker på...

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2010 12:37:46
Svar/Indlæg:
2620/327
:'-(

Damn, noget lort. Det er altså ikke en whine-tråd, når der er et reelt problem, synes jeg.

Jeg er enig med de andre i, at du selvfølgelig ikke skal lade dig træde på, og vi kan nemt blive enige om at kalde hende *noget unævneligt*. Men samtidig skal I også begge sørge for i det mindste at lade som om, I stadig er venner, for børnenes skyld.

Måske var det her noget for dig: http://www.foreningenfar.dk/

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
23-06-2010 12:54:18
Svar/Indlæg:
2127/11
Tro mig #55, du slipper ikke godt fra at køre had på hende. Hun er allerede i gang med nogle af de vanlige kvindetrick, og det bli'r kun værre, hvis du begynder at køre på hende. På det område skal du i den grad passe på kvinder.

Absolut eneste gode ide pt er, at holde din sti ren. Det gi'r ikke den fede følelse af hævn lige nu, men vil gavne dig rigtig meget på sigt. Især hvis hun fortsætter det svineri hun pt har gang i, og i ender med at skulle slås om ungerne. #58's link er værd at kigge ud. Ikke fordi i nødvendigvis havner hvor nogle af medlemmerne af den forening er blevet slæbt hen, men fordi du så har erfaringen at trække på, og derfor er bedre forebredt på hvad krumspring hun evt finder på.

Micks

Elitebruger
Tilføjet:
23-06-2010 13:09:23
Svar/Indlæg:
1145/40
Og husk også at i dag bliver kvinden IKKE forfordelt over manden mht til børnene.

It's not the old days anymore.

Hold din sti ren, så står du ihvertfald bedre personligt.

Som skrevet længere oppe, I kan i det mindste lade som om at I er gode venner overfor børnene.

Det er Jeres job at PASSE på dem og ikke være årsag til at deres livsgrundlag smuldrer.

Lohse

Elitebruger
Tilføjet:
24-06-2010 16:18:41
Svar/Indlæg:
1178/88
#55 Tvivler stærkt på staten vil afskrive hende noget gæld. Den tror jeg i skal tage med banken.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2010 20:25:08
Svar/Indlæg:
1107/258
ja.. ved godt jeg tænker tossede tanker og så ryger de spontant ud af munden på mig. men dog ikke nævnt nogle ting til eksen. Er bare "kold" over for hende. og hun mener så at jeg er flabet etc etc ^^ hva faen kan man gøre.. men prøver bare at snakke så lidt som muligt med hende pt..

men tja har stadig opsagt intenernet og tv i hendes\vores hjem fra d. 16 af.. stod i mit navn,, men nogle gange fortryder jeg det, men igen,, nu har hun taget røven på mig så hvorfor kan jeg ikke spare de penge hmm.. en svær en..

men tak for linket til det far halløj 🙂 vil jeg lige kigge på

og igen tak for fornuftig response.. og ja. vil gøre alt for ungerne., og de savner mig meget, så er sket jeg er kørt forbi til frokost. men efter et par timer begynder mudderkastningen og jeg må trække mig igen,,,

så hmmm... .. men tja. kan ikek tilgive hende, og hun siger samtidig at det er mig man ikke kan stole på- jhar jeg så aldrig fundet ud af hvorfor det lige er. men ja ja.. godt jeg har et værelse andet stedss.. bare en skam at jeg betaler 12-13k om måneden for et værelse..... (lejligheden er latterlig dyr) Doh

Men er startet arbejde igen og skulle være going noget tid nu.. så det er da en start på en ny start,,, 🙂

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2010 20:40:38
Svar/Indlæg:
7765/230
yes og så skal du også huske at hævn er nok den ret i hele verden der smager allerbedst iskold :yes:
så hold din sti ren og hug til når hun allermindst venter det...Hævn er som god vin jo ældre inden den bliver drukket/sat i værk jo bedre.. 😛

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2010 21:30:51
Svar/Indlæg:
6531/410
Først vil jeg sige det er synd for dig, håber det bedste.

anden
sikker dog en møg sæk
hun bryder sammen og hyler LOL
hun vil have du skal kæmpe for dine børn hun skulle have 35 håndflade bare for det.
hun har fundet en anden fint nok så kan hun flytte over til ham lade børnene være i deres vandte omgivelser også kan hun besøge dem til hun finde ud af om ham den nye er ham hun vil leve med resten af livet.

Jeg er bare så harm over hun vil forsøge tage børnene sådan en sæk.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DEVIL_DK d. 29-06-2010 21:53:44.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
30-06-2010 01:07:57
Svar/Indlæg:
2127/11
Flabet? Det kan man let blive, når man forsøger at gøre sig kold overfor en situation og et menneske man langt fra er kold overfor. Men hva faen.. Noget af det handler givetvist også om, at hun gerne så at du savnede hende noget mere. Det kan de godt li'. Fint at hun ikke får de sejr med på vejen.

Skidegodt at du er tilbage i arbejde! Nye inputs, en følelse af værdi fordi man producerer, og penge på kontoen er langt fra det værste der kunne ramme lige nu 🙂

Der er absolut intet galt i at lukke internet mv, idet du jo ellers bare risikerer at komme til at hænge på regningen. Hun må så selv finde ud af om det er vigtigt nok for hende, til t nå at få bestilt noget der kan overtage. Lidt tid at løbe på har du da givet hende..

Hold fanen højt 🙂

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2010 18:05:47
Svar/Indlæg:
1107/258
yes tak for det.
Men damn selvom jeg er startet arbejde og alligevel laver ca 200,- timen så får jeg svært ved at betale en kommende lejelejlighed ☹

selvfølgelig er lejligheden ikke solgt endnu og ved ikke hvad den post vil koste om. men damn.. men en god nyhed. kan fremleje min mors lejlighed når hun "flytter" ud til sin kæreste. Siger hun ihvertfaldet - håber det så reelt kan lade sig gøre..

Men øv ikke at kende sin fremtid økonomisk. specielt når man ryger på a-kassen i ny og næ )15700,-md damn...

Håber bare jeg kan komme til at leve normalt.. :(

men ja. Hun ringed eidag og skældte mig ud fordi der bliver trukket 8500,- fra hendes konto til budgetten og ikke kun 8000... måtte så prøve at forklare hende at det var en aftale hun og mig har lavet med hendes bankrådgiver for over 2 år siden.. altså-- hva i helvede kan man gøre.. ... skal så ringe til hende og sige ast hun skal sætte 1300 elkstra ind bare for at kun dække hendes egne regninger og fælles.. lol... skal nok falde i god jord..

men puhaa.. håber snart vi må sælge lejligheden. nu skal vi høre om nogle må kautionere for os mht lånet.. og det ikke kun er os selv der kautionere for hinanden... men ja. alt i alt en rodet affare. kan hverken finde hoved eller hale i det her..
og når tv\internet ophører så flipper hun helt ud på trods af at jeg har sagt det til hende flere gange..
men tjaa.. syntes bare det er noget mudderkast.. Skal også selv hente OG aflevere børnene hos hende eller instutition.. fair ? niks.. men tja i hendes hoved mener hun at det er mig selv der er flyttet og ikke hende der har "passivt" smidt mig ud. tror hun er syg et eller andet sted i hovedet,.

😕
>.<