Elitebruger
Tilføjet:
15-06-2010 22:32:50
Svar/Indlæg:
2038/121
Hej HWT.
Har lige fået samlet mit nye vandkøling og bedst som jeg ville sætte alle stik i computeren rammer albuen stikkontakten (DOH!).
Jeg starter PC'en op igen hvorefter der intet billede på skærmen(e) kommer.
Jeg forsøger med nogle genstarts og får billede på skærmen efter nogle forsøg, den starter med at fryse under load af Windows men igen efter nogle forsøg giver den sig.
Dog virker hverken mus eller tastatur ikke, jeg kan godt bruge min iPhone til at styre musen via det trådløse net men ingen af mine USB stik reagere.
Hvis jeg tager dem ud og/eller ind kommer den velkendte (duwduw) lyd.
Mit grafikkort (tror jeg) siger også en mærkelig lyd, ja jeg kan sgu ikke beskrive en lyd med ord.. Men den siger ihvertfald en underlig lyd hver gang grafikkortet bliver brugt, hvis jeg åbner min browser kommer lyden også idet jeg trykker på ikonet, åbner jeg et spil er lyden der konstant.
Efter hvad jeg kan høre så er det grafikkortet det kommer, ellers så skulle det være nordbroen men jeg aner ikke om bundkortet kan finde på at give sådan en lyd fra sig, og det er da også mærkeligt når jeg slet ikke har haft mit bundkort ude.
Kan jeg ikke med sikkerhed konstatere at det er grafikkortet og bestille et nyt og være sikker på at det så spiller.
Det blev sgu en lang tråd..
Mvh
Elitesoldaten
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Elitesoldaten d. 15-06-2010 22:36:48.