Jeg mangler lidt FPS i diverse spil, men især i Counter-Strike Source, og derfor jeg har besluttet mig for at overclocke den lidt mere, men jeg syntes jeg får en smule problemer når jeg får Bus speed over de 400. Så jeg ville egentlig høre hvor meget jeg måske ville kunne få det her setup op på.
lol du brude ikke have problemer er css min pc med intel bærbar grafik og 128 mb ram klare fanme cs source uden problemer, tror det er din internet forbindelse og router som ikke kan følge med online..
#0, hvis du ikke kn trække CSS med de specs så er der fandme noget galt... Jeg tror også dit internet er noget lort. Du burde som #3 siger, spille nogle meget mere krævende (og sjovere) spil som BF:BC2 og COD: MW2 😀
Jeg tror som den ENESTE at du behøver at overclocke din CPU, for at få 130fps stabilt (med smokes, rush og spraydowns). Min Q9550 halter selv nogle gange, så den har fået lidt ekstra juice, for at kunne klare selv de største udfordringer. 🙂
Stop nu med der der 30-35 fps er nok og at øjet ikke kan "se mere end 30 fps". Det er noget pis og det er bevist tusinde gange..
Spørg nogen seriøse gamere og de vil grine deres røv i laser.. Jeg kan sgu nemt se forskel på 30 og 100 fps. Spillet er meget mere smooth og jeg fatter ikke hvordan man ikke kan se forskel..
Jeg synes alt under 60 fps kører elendigt.. Folk er vel bare forskellige og jeg kan sagtens se forskel.
Hvis jeg satte en PC op med 30 fps average og 100 fps average nægter jeg sgu osse at tro på folk ikke kan se forskel.
Men hvis 30 fps er nok til jer, så behøves i da kun skifte grafikkort hvert 3. år? 🤣
"I will explain to you how the Human Eye can perceive much past the mis conception of 30 FPS and well past 60 FPS, even surpassing 200 FPS."