har tænkt at købe et mere club 3D 5770 og køre crossfire med dem, men jeg kan ikke rigtigt finde nogle gode sider med info om hvordan man gør. det jeg ved(ret mig hvis der er noget der ikke er rigtigt):
man skal havde to af de samme grafikkort
man skal havde en stor strømforsyning(har en 850 xfx)
man skal havde to crossfire broer
håber der er nogen der kan hjælpe mig... jeg er så forviret af alle de sider som siger noget forskelligt 😕
Okay, du kører fint med det ene kort nu? Godt, så putter du det andet i, tilslutter strøm, og forbinder med broerne.. Nu tænder du computeren, og i windows vil CCC spørge dig om du vil aktiver crossfire..
Du skal kun bruge 1 CF bro. Den følger som regel med, med mindre du køber de allerbilligste GFX.
Ellers er det bare at afinstallere den eksisterende driver. Slukke computeren. smække det nye GFX i. Installere driver igen og så skulle den gerne være der.
Du kan jo altid til sidst kontrollere at CF er aktiveret.
edit: #1 var hurtigere 🙂 Men jeg ville nu nok alligevel for en sikkerheds skyld geninstallere driver 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 19-06-2010 11:10:43.
Nix.. Ellers prøver du dig jo bare frem. Det er ikke sådan at man brænder noget af. Det værste der kan ske er at det ikke virker i første omgang. Og ellers står det også i din manual.
#2 jeg havde tænkt på det med broen om ikke den skulde følge med, men det gjorde den ikke, men jeg kan få en af en af mine venner han har værken strøm eller penge til et mere. skal siges at der er et 5970 😛
var der ikke også noget med at man kan med forskllige gfx fx. 5770 og 5750??