ja det ikke alle der kan formulere sig helt korrekt, og forståeligt, men håber da det sætter tanker igang hos nogen, for det da helt tydeligt at #0 er utilfreds med noget, og der da slet ingen grund til at komme med alt det "tudekiks" osv
Som #0 skriver, kan man ikke slette sin egen profil, så det vel med at få lave det om, eller acceptere at der kommer sådan nogle tråde her
hvis der ikke er plads til brugere kommer med sådan noget, hvad der så plads til ?
hvis man feks har 4000 indlæg, ser det da flot ud, og man virker aktiv herinde, men hvis 2000 af indlæg, er noget som "brug google" osv, ja så min mening da at det præcis er "se mig" indlæg
#0 der mange andre sidder i DK der helt helt fornuftigt alternativ, og måske enda bedre end hwt, det ihvertfald min erfaring, hvis du ikke kender dem, så send mig en pm så skal jeg da gi dig nogle link
Dengang det her hed Overclocking.dk, der var der sgu noget ved det, Hwt standard er faldet rigtig meget efter min mening
hvor problemmet ligger, ja det kan man da håbe "bestyrelsen" herinde finder ud af, for i er ved at blive overhælet inden om af de andre danske hjemmesider, der kommet noget konkurence, og "sjovt" at se hvordan i øddeligger tingene helt inden for egne rækker herinde
I disse VM tider, føler man sig fristet til at sige hwt score en del selvmål for tiden