Hej jeg har nu søgt i alt for lang tid og ikke rigtig fundet det jeg søger. jeg har reelt ikke noget loft men dog en bærbar til under 20.000 kr.
jeg søger en med en i7 processor, ca. 13" skræm, 330M nvidia graffikort, og endelig en windows 7 32 bit. (32 bit fordi 64 bit ikke er kompatibel med firmaets netværk og VPN system).
Jeg har fundet en Sony VAIO Z Series VPC-Z11Z9E/B. Det eneste problem er at det er en 64 bit version og derfor dur den ikke. Mon man bare kan downgrade denne?
Nu ville jeg mene at han har en skærm ved siden af den bærbar han skal have,,,,,ellers ville jeg stærkt købe en skærm samt keyboard ved siden af hvis du er oppe i den klasse,,,, MSI skulle være en super nice gamer computer
Tak for de mange replys. Det er gode forslag, men endnu ikke en der har toppet den jeg nævnte i i#0.
Det er en bærbar til forretning. Intet med spil at gøre. Der bliver købt to docking stationer til den og så skal den, når den ikke rejser, brødføde 3 24" skærme når den er sat til dockingstationen. Hvad enten det er hjemme eller på kontoret.
En af de fede ting ved den fra Sony er at den har SSD. Ikke noget med at vente på den har lukket ned og disken ikke længere spinner. Bare jokke den ned i tasken og så på farten :) Den anden fede ting er at den er super let. Super bærbar med masser af kræfter 🙂
Kan man blot erstatte en 64bit windows med en 32 bit version. Kommer der ikke til at mangle en masse drivere? Og man skal vel også købe den ved siden af. Er det muligt at vælge det når man installlere den (vel ikke når det er en OEM installation)!?
DEt er der ingen problemer med alle drivere finde den selv...
ellers, går di bare ind under enheds håntering og højrklikke på fe forskellgie hardware og trykker tjek for update og så finde den selv hvis det er en ny version tilgændelig..
He he. jeg snakkede med en anden gut der havde fingre nede i firmaets netværk. Han kunne sagtens køre 64bit, Så nu er alle problemer løst, næsten... den nævnte computer kunne ikke bestilles hjem hos dem firmaet har aftale hos... de havde kun den endnu vildere model. Z12, så den er nu bestilt 🙂
den har forresten 1900x1200 opløsning og 8 GB ram. nice