Ja også det jeg tænker, så kan jeg vel ligeså godt købe et helt nyt kort. Havde lidt håbet på en anden løsning nu hvor andre åbentbart får det til at køre godt, også uden vandkøling ;) Tror det eneste slags vandkøling jeg overvejer lige for tiden ikke er særlig godt for kortet hehe :)
Har også fundet ud af at jeg ikke rigtig kan installer ældre nvidia drivers, fordi hver gang jeg afinstaller de drivers jeg har nu, bruger Driver Sweeper og genstarter, installer vista selv nogle nye drivers ved opstart af windows og bliver så spurgt når jeg vil installer de ældre om jeg er sikker på at jeg vil installer dem selvom de er ældre, vælger så ja, får at vide at de automatisk bliver installeret næste gang windows starter op, og genstarter så. Problemet er så når windows starter op igen har vista allerede installeret de drivers den selv finder, og bliver så spurgt om det samme igen, om jeg vil installer dem selvom de er ældre, og de bliver automaktisk installeret efter genstart osv. bla bla. Meget ond cirkel.. Nogen forslag?