Blanding af væsker

Vandkøling d.  22. juni. 2010, skrevet af Invzr
Vist: 658 gange.

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2010 12:57:22
Svar/Indlæg:
1229/130
Hej igen

Leder efter en mørk blå kølevæske, og har nu købt PrimoChills Black/Blue UV, og deres Blue UV. Det gjorde jeg fordi man aldrig kan regne med de billeder producenterne har på deres hjemmesider. Nu har jeg så besluttet mig for at bruge Black/Blue UV, men jeg har kun købt en flaske af hver, så er nu i tvivl om der er nok væske til mit loop. Hvis der ikke er det, hvad kan der så ske hvis jeg hælder lidt af Blue UV væsken i? Hvis der altså kan ske noget ved det?

På forhånd tak 🙂
morten-turi

Superbruger
Tilføjet:
22-06-2010 13:09:49
Svar/Indlæg:
924/212
Jeg har nogle væsker du kan blande...I DIN MUND RAWR

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2010 13:11:30
Svar/Indlæg:
1971/31

Primochill siger selv at du kan blande væskerne på kryds og tværs for at lave din egen farve (hvis du skriver indtil deres support med farvekoden, så kan de endda give dig formlen for at skabe den ud fra deres farver)

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2010 13:16:09
Svar/Indlæg:
1971/31

Bare lige for at underbygge det jeg siger;

http://www.primochill.com/prim...

Og et udtag for hvor det står;

**DO NOT MIX: PC PURE includes an Anti-Microbial agent, we do not recommend mixing any other anti-algae or anti-microbial agents with the PC PURE fluid, this includes Liquid Utopia. Adding additional agents will cause a chemical reaction with the agent currently in the fluid. It is not dangerous, it will just cause the fluid not to operate at maximum levels and may cause unwanted build up.

(Så du må ikke blande det med andre væsker eller pc pure med pc NC, vidste du vel godt i forvejen? 🤡 )

--------------------------------------------------------------------------------

Color Delivery System:

Your PC PURE will arrive clear or with an enclosed "Dye Bomb" of your choice. This unique coloring system allows the dye to maintain its concentration by limiting light exposure until you are ready to place it in your system. Keep an eye open for exciting new colors, and keep in mind that you can mix dye bombs to create the exact color you need.

(altså må du blande deres væsker (dyebombs som de selv kalder det) ligeså tosset så længde du holder dig inden for de samme mærker af deres væsker)

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2010 14:07:05
Svar/Indlæg:
2038/121
Dog plejer en liter at være nok til at fylde dit loop, og hvis ikke så gør det jo heller ikke alverden at reservoir kun er halv fyldt. 🙂

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
22-06-2010 14:30:36
Svar/Indlæg:
1229/130
Takker 🙂 Burde nok lige ha researchet lidt selv, men damen insisterede på at vi så noget stand-up, så skrev lige et hurtigt spørgsmål herinde 😛

Jaa, kommer faktisk lige i tanke om at en liter liiige præcis er nok, så det jo fint 🙂