#29.
Folk whiner ekstremt meget over de snipere, og jeg fatter det ikke! - Jeg synes overhovedet ikke det er så slemt, som det ellers bliver udlagt som.
JO der er et par baner, hvor man bare tænker at det er paradis for sniperne, men så lad vær med at spille dem?.
---
Nu spiller jeg selv Recon engang imellem, og der er nogen gange hvor man nærmest sidder hovedrystende over hvordan folk løber rundt. Det siger vel sig selv, at man ikke løber midt på vejen når man skal forcere sig igennem terrænet, eller at man stiller sig ovenpå et hus tag og camper, også tror man ikke bliver skudt efter.
Det er også tit, jeg ser den der med at folk sidder det samme sted i evigheder, og ikke bevæger sig overhovedet, fordi så er det nemlig nemt at ramme med et 12x sigtekorn. Og hold kæft hvor er det humoristisk at skyde den samme person samme sted flere gang.
Men den værste, er når folk nærmest stormer ud af en dør / fra bag en sten, også løber direkte hen imod en, hvorefter man meget meget nemt kan nakke ham med et par velplacerede skud.
Det er somom at folk stadig spiller MW2, og tror at den der arkade spillestil, hvor man kan sprinte frem og tilbage, til side og til side er til nogen nytte. Eller at enhver form for beskyttelse/dækning bliver fuldstændig ignoreret, og man bare tror man kan storme frem til fjenden og "owne" dem alle sammen.
Den dutter ikke, og hvis man bare koncentrer sig lidt om ikke at være et let mål, når man bevæger sig fremad, holder sig til væggen med skygge, og ikke løber sådan at man er et nemt mål, så går det meget nemmere...
Derudover vil jeg sige, at jeg aldrig nogen sinde skal købe et spil, som kører over p2p. og som har samme arkade stil som MW2 har. Jeg synes de ramte perfekt med COD4, men jeg må godt nok indrømme jeg krummer tæer, når jeg spiller MW2(jeg var så dum at købe det) hold op jeg hader det der matchmaking, også det gameplay som spillet har.
Også kan jeg heller ikke se grunden til at man skal have bevægelsemuligheden som i MW2, den er alt for hurtig, der er i det mindste en smule realisme i ikke at kunne løbe til siden når man er i fuld sprint, med fuldt gear.