Det er ikke en dansk konkurrent - det plejer de ikke at have noget imod.
Har da linket til Bit-Tech masser af gange, uden problemer.
@Jones9000: Well, jeg er grundig. :) Desuden er det vigtigt at vise folk, jeg jeg er grundig og tænker mig om, når jeg modder. Skulle gerne give folk lyst til at lade mig modde deres kabinetter, hehe.
@Jones9000: Well, det kan være dyrt at modde. Det kommer jo an på, hvor meget, man gerne vil have udført og hvor specielt, det skal være.
Altså, det er sjovt at skære og bygge hardwaren ind efterfølgelgende, men hvis man ikke vil gå på kompromis (og det vil Stefan sjældent, har jeg fundet ud af, hehe), så koster det noget.
Et par tusinde for at skære et hul og sætte stort set hele systemet sammen bagefter er heller ikke for meget forlangt, når man ser på, hvor mange timer, man som modder sætter i sådan et projekt.
Jeg regner med at bruge 2-3 uger på det her og jeg kender ingen modding firmaer, som vil tage mindre end 2000 dollars for at sætte et system, som det her, pænt sammen.
Når det så er sagt, så er det ikke meningen, at jeg skal leve af det, hehe. Ikke endnu, ihvertfald. Jeg synes stadig, det bare er sjovt at hjælpe folk med 2 tommeltotter (eller flere, heh) at bygge et lækkert system til dem. Og så giver det mig jo også mulighed for at lege og pille med noget hardware, jeg selv ville have svært at komme i nærheden af.
Ja, det vejer pænt meget, hehe. Der er jo også proppet svinemeget hardware i dyret og med vand på og 2 grafikkort, kan jeg forestille mig, at det vejer omkring 20 kg. Måske endda mere. Stefan, har du en vægt? ;)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af nutman d. 16-08-2010 15:11:21.
Det ser sgu meget godt ud, en ting jeg syntes er ærgeligt er at du ikke har været lidt smart mht. DVD-drevet, hvorfor ikke skjule det bag en af de originale bagplader, og så sætte XSPC reservoiret nederst.
#30 Jeg tror Elite er ud i at modde coveret også, og smække det på drevet istedet for den medfølgende front. Hvis jeg forstår ham korrekt vel og mærke? 🙂
#30 Haha, ej det er nu ikke lige det jeg mener, #31 er inde på det rigtige, jeg har set TiveToLiveCustoms (youtube) gøre det og resultatet blev rigtig godt.
Jeg synes dog ikke at slange føringen er så pæn.. det virker meget rodet 😕 Men kan heller ikke forstille mig, at det er så nemt med så meget lækkert hw der skal køles 😛
Det er da dejligt at se mit gamle classy bundkort i sådan et flot casemod 🙂
Er dog ikke så vild med alle de blå covers over PCI-E portene, men det ser nok også pænt dumt ud at have nogle knaldrøde porte når resten af kabinettet er holdt i sort og blåt.
Tja, der er mange ting, man kunne have gjort anderledes, men lige med slangerne er det svært at gøre dem kortere, for med et BayRes skal de jo hen til 5.25" pladserne og radiatoren kunne ikke sidde den anden vej, fordi man ikke kan få slangerne på....
Når der nu kommer hhv. sort og mørkeblå væske i slangerne, skulle det dog gerne hjælpe på det generelle indtryk.
Jeg vil da gerne have forslag til ændringer - ikke at jeg kan lave dem om nu, men så kan jeg (og også Hampen) jo lære noget.