Ferie en en overvurderet luksus, som kun de rige og de dovne kan tillade sig 😀 Nej spøg til side, i ønskes da en god ferie herfra. Selv må jeg bruge ferien på at læse kemi A, der er ikke plads på skemaet til næste semester, så må man jo bruge ferien dertil 😕
Roskilde festivalen, Maldiverne, lakse fiskeri i Norske fjorde, ø-lejr eller bare i mormors kolonihavehus Jammen jeg vil trog vi alle ønsker jer en god tur håber vi ser en ferie kolache med billeder fra det men nu fik slæbt med hjem i telte man fortrød da man blev ÆDRU____ og den mega extremem solskolning man fik på de maldiveske strande ja og for ikke at glemme billeder af de fisk der ikke slap væk fra en og alle de gode historie man få på en Ølejer og hvomange jordbær man har forspist sig i i mormor`s have nå hun nu siger jojojo du kan da godt spise flere
håber i alle få en god ferie jeg håber i alle få solskind og skyfri himmel
Når i nu er på Roskilde. så op med en masse foto af babe på Roskilde. Det burde være ekstra gode med det vejr som vi har for tiden. 😀 😀 😀 Og god ferie til alle.. 😎 😎
Har 4 uger fra nu ... Skal 14 dage til Øland, fiske, hygge, solbadning, snorkling. Derefter hjem til hjemmebanen for at dykke, fiske, hygge på esrum sø og nordkysten (Hornbæk, Dronningmølle) . 😉
ahhh ferie. er indtil nu blevet til 1 uge på kreta, 1uge i vordingborg(skarverup), på fredag 1 uge i sommerhus oppe ved harboøre og så må vi jo se hvad der ellers bliver råd/tid til. Men vil ikke forbavse mig om ikke der også blev en tur til valencia lidt senere.. 😛 ❤ ferie :yes: