Tom81:
Det var da utroligt, som du skal blive ved med at kommentere på og brokke dig over de henstillinger de andre medarbejdere på siden hér kommer med.
HwT.dk er en side for ALLE typer af brugere - hvad enten der er Vanovich der fik en 4. plads i advanceret OC med tøris, flydende nitrogen, selvbyggede kølepotter og forchrome selvloddede, forgyldte voltsmods, knægten på 14 der skal bygge sin første PC selv, fordi han goidt ved han betaler det dobbelte i et varehus/tv-butik, eller manden/konen/pigen der vil spille blu-ray uden larm, men med Sims 3, WoW for sjov og med HDMI der har lyd.
Og hvis man intet udgangspunkt har for, at Google eller søge andre steder på nettet, hvad er så dit forslag til at man selv søger viden? Min ene chef i SIND på 63 år har eks. vis problemer med det blu-ray drev jeg har monteret for ham til hans splinternye Sony Bravia 40" TV med et Radeon X1600 OEM HP grafikkort, der siger i Windows det støtter HDCP som "Ready". OK - hvor skal han lige starte med, at finde ud af, at bemeldte kort med en driver fra fortiden (Catalyst 8.5/8.6) der ikke bliver opdateret mere fejler HDCP-handshake med to skærme opkoblet på Sony og Samsung's nyeste TV, men ved af kobling af PC-skærmen fysisk er problemet løst. For jeg gad nok se ham selv komme frem til denne løsning...