#15 Du taler jo som om billedkvaliteten er ovenud elendig, og det passer jo ikke. Den er da klart på højde med de Samsung P2350H, P2450H som folk anbefaler til højre og venstre. Det er klart du ikke får et 5000 krs IPS billede på en 2000-3500 krs 120 Hz skærm, havde du da forventet det? Men så igen, en 5000 krs IPS skærm er elendig at spille på.
Men du har jo osse før udtalt at du ikke kunne se forskel på 60 og 120 fps, så er du nok heller ikke manden der skal vurdere om 120 Hz er det værd 😉 Acer skærmen er ikke bedre end 2233RZeren, har hørt meget negativt angående input lag på den skærm. Udover det, er den ufattelig grim 🤣
Ja, DU er ligeglad med hvad andre synes, men grunden til jeg nævner et gaming forum er at folk sådanne steder, går mere op i om deres spil kører ordenligt eller ej. For mig er der en verden til forskel fra 60 Hz og 120 Hz og du taler som om det intet er værd, så er det jo klart jeg gider diskutere det.
Men folk er vel forskellige, dem som spiller et par gange om ugen og dem som ikke kan se forskel på 60 og 120 fps, bør jo nok bare holde sig til 60 Hz. Men for alle, og der er mange, der KAN se forskel, er det alle pengene værd.
Men nu gider jeg egentlig heller ikke diskutere mere, nu skal der grilles og drikkes bajere ❤
God weekend 🤣