Kan kun bakke #3 op og stemme for at Sony laver nogle lækre maskiner. Jeg har en ½ år gammel FW-51, og den er tjop najs. Det eneste jeg fortryder ved den er at jeg var nødt til at købe den få måneder inden i7 versionerne kom til samme pris som jeg gav for min core2duo version.
Jeg har en HP envy 15.6 tommer som normalt står til en små 12.000 og den er udemærket men jeg ville aldrig køben den medmindre jeg ligesom mig havde fået den til en god pris, der er generelt problemer med den serie.
Jeg ville nok kigge efter en MSI da det eftersigende skulle være kram
Det er også netop den røde stribe der har holdt mig væk :/
og så den lille detalje, at jeg tror nok de har puttet FN tasten i nederste venstre hjørne af tastaturet, hvor ctrl BURDE være .. (lille detalje, jeg ved det) :)
#9 hvis det her passer: The modern ATI Radeon HD 5650 offers DirectX 11 effects and performs better. så det sq en dyr bærbar, når man ser på gfx ydelsen?
# Jeg har også fundt den Vaio hos Dustin og begge steder står der "GT 330M". Men det er lidt mærkeligt at Sonys side + diverse Google hit siger ATI. I øvrigt er 5650 > GT330M
Med hensyn til den Sony kunne der være lidt bekymring efter at http://www.engadget.com/2010/0... er blevet posteret på Engadget. Det er selvfølgelig en fordel at de tager hånd om problemet, men da det er en bærbar fra en af de påvirkede serier syntes jeg da lige at informationen skulle med.