nu har jeg tænkt på msi fordi de har nogle nice bundkort, men min far har haft 3-4 stk, men de er brændt af ret hurtigt og har rmaede dem, men de brændte også sammen dem han fik tilbage (efter hånden et par år siden). nu kommer mit spørgsmål... har msi forbedret sig i forhold til holdbarhed???
Ved der er mange som er glade for msi, men du skal stadig have i baghovedet at du får hvad du betaler for, så det er et highend produkt i den lave ende 😳
ok det var mere om de stadig brænder af ret hurtigt, men havde heller ikke helt regnet med at købe et, det er mere en af mine venner der siger at msi brænder aldrig sammen
ok så kan det da godt være de er blevet bedre, men holder mig stadig til gigabyte og asus 😀 min far og jeg har haft gigabyte og asus da vi begyndte at holde os fra msi og har anbefalet andre, dem og deres er heller ikke brændt af endnu og den der har haft sit i længst tid har snart haft hans gigabyte i 3 år 😀
okay, det er bare de meget gode tests der er af dem og så tænkte jeg bare hvis de er bedre end mange andre så må da der være noget der er mindre godt, fx leve tiden
Jeg er også ejer af et X58 MSI kort, købte det kun pga. farven. 😛 Det er da en ganske udmærket kort, men ikke ligefrem fantastisk, og er nu gået over til Gigabyte, som jeg altid har været tilfreds med. 😀
Asus laver lige så mange hvis ikke flere fejl end MSI.
De har haft et lidt dårligt ry for nogle år siden, men deres nye bundkort er rigtig gode.
Det sidste MSI bundkort jeg havde var et X58 Eclipse SLI og det var et godt stabilt bundkort der virkelig kunne overclocke 🙂
MSi arbejder jo hele tiden på at blive bedre, hvilet jo også at grunden til at de laver events som MSI Overclocking Arena det er jo for at udvikle deres high end bundkort bedre til overclocking folket.
Der findes jo ikke noget bedre feedback end fra dem som står med det i hånden og afprøver tingene.