Superbruger
Tilføjet:
03-07-2010 00:18:45
Svar/Indlæg:
396/229
Hej
Jeg har problemer med en bærbar købt i bilka, jeg har haft den inde til reperation 2 gange fordi den overopheder og crasher første gang skiftede de harddisken, anden gang skiftede de igen harddisken og opdaterede bios, nu er problemet der igen, så jeg gik ned i butikken og blev mødt af arrogante servicemedarbejdere, der var overbeviste om at det var en virus derfor tændte de maskinen i butikken uden mit samtykke og kiggede i personlige dokumenter men kunne ikke få den til at crashe, da det er 3 gang den ikke virker spurgte jeg om de ikke kunne ombytte den til en ny og fik derefter besked på at det ikke er muligt fordi jeg har købt en tillægsforsikring. nå men så gik jeg ud fra at de kunne sende den til reparation men det ville de heller ikke, fordi de skulle bruge reparations sedlerne fra tidligere, som jo er smidt ud for længst da jeg dengang fik at vide at de bare skulle smides ud.
så hvad gør jeg nu?