jammen hey. jeg bad dig jo om at vise mig hvor man kunne få dem, og sjovt nok, hvis vi går tilbage til link 1 som du altid har henført til, så går det jo ikk at den er 40mm lang, og man så skal til at save de 10 mm af som faktisk holder det hele på plads.
jeg sagde jo at du var god til at finde sådan nogle skruer på nettet, det sagde jeg faktisk, men hvis du heller vil tolke det som dårligt, jammen så go go.
noget andet er at jeg sagde de var svære at finde i butikker, jeg har stadig ikke fundet dem i en butik, men jeg har dog købt dem over nettet, og det var jo der jeg skrev i #2 at jeg ventede på svar. så drop det der med at finde nogen der næsten er der, og så få dem i en anden størelse, for det er sjovt nok det jeg lige har gjort.
og at køre kniven rigtig godt rundt, næ, du har da bare været lidt bedre til at finde dem end jeg har i flere shops, gz der, du er så en af de mennesker der vil have det sidste ord og sætter alt ind for at få det, lidt kedeligt efter min mening, men fuck nu det.
du har så hjulpet en masse andre mennesker med at løse det her problem, så fantastisk. men hvorfor skal du være en røv før du gider at hjælpe?
nå nej, du vil jo faktisk ikke hjælpe, du elsker bare at lave konflikter, men sådan nogen skal der jo også være.
jeg siger tak for at finde nogle bedre sider end jeg selv kunne :)
hav en god ferie kong hans