Første år synes jeg var fedt, sidste år var det kedeligt med få mennesker og alt for lidt oppyntning, show osv. Og Eric E er efter min smag ikke speciel god.
gider ikk musik jeg føler man skal være på div stoffer for at høre.
derfor er jeg kun til harddance/eurodance/handsup osv i de genrer. + self diverse remix af pop numrer, så længe der er en fed bass éller en go gang sync/sens. 🙂
Hvordan kan du sige at der er for lidt bass i house, men at eurodance er fedt? Jeg tror ikke du er helt med på hvor meget house der egentlig findes.. Og hvad snakker du egentlig om, når du siger at der ikke er nok bass i ?
#23 Jeg kan ikke se, hvorfor man skulle være på stoffer eller andet for at høre det.
Jeg tager ofte til arrangementer hvor der enten spilles hardstyle, progressive/psychedelic eller house. Jeg hygger mig gevaldigt, og det er helt uden at hverken være på stoffer eller drikke så meget som 1 genstand alkohol 🙂
#27 Jeg ved hvad du mener.. Men har du hørt Chuckie's set fra Amsterdam i år ? Det er ikke helt så blødt som det har været førhen, så jeg synes helt bestemt du skal give det en chance 🙂