Review af BenQ G2420BHDBL

Hyggehjørnet d.  06. juli. 2010, skrevet af gandalf18
Vist: 1294 gange.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
06-07-2010 11:58:00
Svar/Indlæg:
5679/460
så fik jeg hentet min nye 24" BenQ LED skærm og jeg loved nogle her inde lige og gi et lille response på det...jeg hat testet den i Bad company 2 og Monster's inc i 1080P og jeg har valgt og sætte den i gaming og så sat contrast en smule ned for at den ik smelted øjnene på mig :)

Først tar jeg lige Monster's Inc:

syntes farverne var lidt "underlige" derfor kørte jeg den 50/50 på min gamle og BenQ ...det viste sig at det var mine øjne der var rådnet op efter 2 år med dårlig skærm og farverne pludselig var Uber igen :) så Flotte klare farver og Sikke en Skarphed så den får 9/10 i film fra min side jeg syntes lige den mangled lidt en lille bitte smile som jeg ik lige ka sætte finger på.

så tested jeg andet end "tegnefilm" selvom det ik er tegnefilm :) men så valgte jeg avatar ....god dybte flotte farver men havde forventet mig mere ...ved ik om det er min afspiller eller skærmen ....men stadig en fornøjelse og se film på dem Monster's Inc eller Avatar :)

Battlefield Bad company 2 i 1920*1080 opløsning

igen skal jeg lige vende mig til farverne men skarpheden er helt extremt god du ka næsten skyde et blad halvt over med sniper (vis spillet var lavet sådan) og jeg prøved lidt af det hele for at teste skærmen for Ghost og general performance ...jeg ku ik få den til at ghoste eller noget negativt ...bortset fra mit eget spil :) så der får den 9/10 Score ik max fordi det ikke er en 120hz :)hehe

General Vudering:

Flot Sort Højglans (dækket ved udpakning af det "klister" tape du normalt ser dækket over ved Højglans ting), blev meget overrasket over hvor let den var samlignet med min gamle skærm og så er den også lidt tyndere end min gamle men det ka jeg regne ud er pga. bla. LED , men kort sagt vil jeg sige den er alle pengene værd så overall score den 8/10

den score ik Max fordi der f.eks ik er DVI kabel med eller Tydlig forklaring på hvad man gør med foden når man skal hænge den op på væggen og så er det self ik en 120hz (joke)

men til gameren der ikke har røven fuld af penge til 120hz ka den klart anbefales :)

håber den her lille *test* ka give svare på nogle af de ting andre har tænkt på testen skal ikke ses som reklame eller noget men som en lille svar til folk som måske har set på skærmen i forvejen

så håber den hjælper nogen ....og vis folk finder stavefejl i teksten ....rend mig :) Hehe

PEACE OUT!!!!

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gandalf18 d. 06-07-2010 13:24:02.
Potteplante

Superbruger
Tilføjet:
06-07-2010 12:13:20
Svar/Indlæg:
872/67
hmmm kiggede den hurtig igennem..
general syntes jeg ikke når man skal lave en farve gengivelse af film, så skal den ikke gøre med en tegnefilm... men en "rigtig" film.. 🙂
grunden til det er at det skulle være nemmere og vise en tegnefilm..
flot end fx en fodboldt kamp eller krigsfilm..
Det min mening 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Potteplante d. 06-07-2010 12:14:53.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
06-07-2010 12:19:07
Svar/Indlæg:
5679/460
1# det er også kun en kort test jeg har kun haft den hjemme en times tid :)hehe

Silent

Skribent
Tilføjet:
06-07-2010 14:50:01
Svar/Indlæg:
3223/205
Evt læs mit review http://www.flatpanels.dk/flatf...

Den bruger 13w når den står i ECO mode 😀