Hey alle søge en god gamer BÆRBAR. Der er nogen få krav til spil den skal kunne køre APB MW2 CSS WOW Har ca 8000 til rådighed men kan nok godt skaffe lidt flere penge. Håber i kan hjælpe mig :P!
Sidder selv og skriver dette på en sådan, og bortset fra at den bliver lidt smålun, så er det en bærbar der bestemt er alle pengene værd, omend mange nok vil kalde den en "MacBook kopi" 🙂... De ekstra penge ifht. MSI-bærbaren er i mine øjne godt givet ud, for et kabinet i aluminium, slot-in DVD-drev og baggrunds-belyst tastatur 🙂 Men det er naturligvis en smagssag... Rent ydelsesmæssigt skulle de kunne det samme, og Mobility 5850 grafikkortet har jeg endnu ikke smidt noget efter, som ikke bare kørte derudaf (og jeg er vant til et 5870 i min stationære, så jeg er kræsen!)... Dog var den ikke så glad for alt på Very High i Empire: Total War, men det er vel også begrænset hvad man faktisk KAN forlange af en bærbar (High indstillinger med 2x AA klarer den dog udemærket i skærmens standard-opløsning) 😀
MVH. Toke 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DTU_XaVier d. 12-07-2010 18:23:43.