-> #2
Nope. Men "Quake III", "Need for Speed Porsche", "Half-Life: Counter-Strike" (det gamle). Ingen problemer.
Hvis du har en CPU du kender navnet på, og gerne vil sammenligne med, skal jeg gerne kunne sige om en SU9400 er over eller under. Kravene er så lave, at alle nyere CPU'er kan være med. Og med 2-4 GB RAM i maskinen løber du ikke panden imod muren.
Kravet er, så vidt jeg husker, blot en CPU med SSE2. Alt andet lige, er hastigheden blot eneste faktor 🙂
EDIT:
Det er korrekt. Selvfølgelig vil jeg anbefale en MacBook, hvis dit behov og økonomi er derefter. Derudover, så skal du have lyst til at lære Mac OS X at kende. Det skylder man sig selv, synes jeg 🙂
Og ja. Matlab kan køre på Mac OS X.
Det er det også. Men vær forvisset om, at du køber en laptop lavet af plastik, for kr. 8.500,-
Til de penge, ville jeg nok overveje noget workstation-agtigt. Gerne fra HP eller Lenovo 🙂
Men igen. Det er et spørgsmål om smag. Jeg fik min MacBook Pro rigtig billigt, og installerede derefter en SSD i den. Superlækker laptop, der yder som en bryggerhest og er stille som graven = ❤
Jeg bruger den til Photoshop, Premiere Pro og lidt After Effects. Jeg kunne dog godt tænke mig lidt mere overskud, når der kommer flere effekter på. Men til klippe-klistre og lidt leg, er det fint. Photoshop kører som en drøm, og med min 24" har jeg en workstation jeg er enormt glad for.
Men!
Der er også et par klagepunkter, såsom:
Det er en pine at sidde med laptoppen længere tid ad gangen. Derfor har jeg koblet et eksternt tastatur og mus til. Ikke så meget pga. ergonomien, men mere den åndssvagt skarpe kant. Der er HP og Lenovo altså lidt mere humane.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 12-07-2010 13:35:31.