Hvis du ikke er i stand til at forstå hvad den besked gik ud på #0 (og det er du jo tydeligvis ikke, siden du spørger), er jeg alvorligt i tvivl om, du ville være i stand til at opdage, hvis du fuckede med nogle af reglerne på Hol. Det virker i hvert fald temmelig indlysende på mig.
Når det er sagt: Jeg ved godt at ikke alle admins, i alle tilfælde, smider besked til dem de banner. I min verden er det fuldstændig uacceptabelt. Hvis ikke man gider at give den ramte besked, skulle man opgive sin admintjans. Om det så handler om en besked i tråden (til de ikke bannede), eller direkte besked til folk der er gået for langt. Lige meget, gøres skal det sgu.
..og inden en eller anden evt. begynder at komme med noget af det der ligegyldige "jamen de gør det jo gratis" sludder, vil jeg lige tilføje: Jeg har tidligere været frivillig og ulønnet moderator på et site der primært havde unge knægte som brugere (på det tidspunkt @ 90.000), og på gode dage kunne jeg smide mellem 100 og 200 rettelser, advarsler, eller bans afsted. Alle uden undtagelse fik besked om hvofor.