Nu skal I jo også medtage i beregningen, at enormt mange firmaer slet ikke har porteret deres interne applikationer eller systemer til Vista fra XP, eller fra 32-bit til 64-bit hvilket gør at rigtig mange firmaer bruger XP stadig - her særligt dem der har systemer der er baseret på webinterfaces der kun kan bruge den oldgamle IE fra XP.
Og vil MS ikke miste de kunder så må de jo støtte produktet, indtil tilliden fra erhvervssiden er genoprettet og de er klar til, at køre på Windows 7. For rigtig mange har skiftet til primært SuSE og RedHat Linux. Jeg har selv kørt med XP privat indtil for to uger siden. Jeg skiftede kun til Vista 64-bit fordi jeg begyndte som hardwaretester igen.
Og der er mange flere aspekter af sagen, som eks. vis AMD's 785G driverproblemer på Windows 7 64-bit der stadig slet ikke virker. Jeg har lige brugt 16 arbejdsdage på et bundkort og måtte udskifte det til et 790X-baseret. Det virkede perfekt på Linux uden problemer og også i Win7 x64 lige indtil AMD-driverne kom på - blå skærme for alle pengene i ring med alle slags fejl.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af WinterSilence d. 16-07-2010 14:12:38.