Har de haft et lille stykke tid, der er også gode procent på 5870 VAPOR-X 875. er nede i 2795.- selv om det ikke er så vildt som de 19% på det evga.
Men jeg har kigget på et 465 og så unlock det til 470 eller måske et 460 og så overclock, det er meget godt iht ydelse i sli og noise er low lige som varmen. :D
#7 Såfrem du vil unlocke, så husk at det skal være et PCB med de to ekstra ram ICs fysisk (470 PCB / 10stk) og ikke 465 pcb som mangler de 2 eksisterende ram ICs.
GTX 470 er noget kvikkere end HD5850 så snart det kommer øjen-gejl på. Mit ellers godt pre-ocede HD5850 Black. Ed. kunne ikke følge med det moderat oc'ede GTX 470.
Til den pris er det et uhyggelig godt kort... jeg ville slet ikke overveje GTX460/465.
Jeg vil sige det på den måde at blæseren er meget hørbar under load, men til gengæld er den type larm den laver, en meget "ren" blæserstøj, dvs uden piberi eller drøn eller anden mislyd. Så det kan man sagtens leve med, synes jeg.
Lyder til og være det samme som mit 5870 så .... Ender sku nok med at man må smide de 300 kr for Arctic Cooling Accelero TwinTurbo PRO eller lign for og få et støjsvagt kort ....
Der er forresten et Sapphire 5870 demo til 2400 kr ved komplett hvis folk er hurtige.
I min bog skal sådanne info bare oplyses, så folk der fks. kun læser denne tråd, som tror de kan købe et hvilket som helst GTX465 kort også have success med unlock, det ville være surt at give folk det indtryk.