Elitebruger
Tilføjet:
14-07-2010 21:07:56
Svar/Indlæg:
6293/359
Problem løst 🙂hej guys
jeg er kørt træt/fast...
mit gfx, ati 5850 har lige været til RMA, da jeg ikke kunne få en native 1920x1080 opløsning... jeg har tidligere haft en anden skærm med andet gfx, også ati, hvor det var samme problem, men kun hvis jeg kørte med hdmi-kabel...
det skal forstås på denne måde: grafikken ser halvgrumset ud i 1920x1080 og går IKKE ud til kanten... jeg VED at dette kan lade sig gøre og har gjort før, men efter rma af gfx dur INTET...
jeg har prøvet både med dvi og hdmi... skærmen er en benQ v2400 eco. hvis ikke jeg havde samme problem med en anden skærm ville jeg også sende den til rma nu... men måske er det mit OS så? kører med windows 7 ultimate
før havde jeg det problem at det kun virkede med 10.2 driveren og ikke med 10.3-4-5 fx. ... nu virker ingen af delene efter at det har været til rma
så det er træls - har også prøvet at ominstallere windows, hjalp ikk :(
what to do?
har googlet og læst side op og side ned om problemer med bl.a. benQ skærmen... ps. når jeg trykker auto eller holder auto knappen inde (auto adjust) sker der INTET
skal jeg prøve at smide skærmen til rma?? har dog ikke org. emballage længere... har ikke mulighed for at prøve med en anden skærm lige nu
/hygge
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Mathis77 d. 14-07-2010 22:50:30.