-> #16
"#9 jeg gætter på du er en af de personer der ALDRIG har lavet, eller kommer til at lave en fejl i dit job"
- Jeg tager ikke kr. 75,- for en service som ikke bliver leveret eller argumenteret for, med ringeagt.
"(tænker du måske er på bissen)"
Du så min hudfarve og tænkte: "Wow! Han bruger sikkert stavekontrol og Google-translate til at skrive på et dansk forum"?
"Beklager hvis jeg er en af de få post dk medarbejdere der er ved brække mig over at høre på at vi konstant er dårlige til vores arbejde."
Så må I til at spænde hjelmen, for I klarer det sgu ikke særligt godt.
"Men post dk er de største og derfor ligesom andre store virksomheder har de flest fejl, men i % nok færre eller mindre end de andre."
Ift. den pris I tager, og den generelle service I leverer, så nej. Det tror jeg næppe.
"Men når i klager over at der bare er lagt en seddel i postkassen, så er der faktisk pænt mange muligheder for at det er gjort helt korrekt af pakke omdeleren."
Hvis pakkeomdeleren er et andet ord for "spassernar-som-aldrig-ringer-eller-banker-på", så nej. Deres tankevirksomhed og serviceniveau kan vist bedst sammenlignes med en daggammel onsdagssnegl eller en Star-pils med bundfald og gulnet etikette.
Er ligeglad med svenskere, nordmænd eller folk fra det sydlige Frankrig. Jeg vil bare have mine pakker til døren, som jeg har betalt for. Det er sgu da ikke for meget forlangt?!