Nørd
Tilføjet:
16-07-2010 22:49:15
Svar/Indlæg:
47/6
Hej,
I dag modtog jeg et bundkort fra Getmore, en ombytning ifb med en RMA-sag. Da jeg pakker boardet ud kan jeg se at det ene hjørne af bundkortet er knækket. - Ikke helt af, men knækket og sidder i en 90 graders vinkel og venter kun på jeg rør det så det falder af.
Anyways, efter 4 ugers ventetid ved Getmore er det jo virkelig sygt at skulle vente yderligere og så især når fejlen er som den er.
Jeg har skrevet en mail til Getmore herom og ligeledes til Post Danmark, så jeg går ud fra at jeg nok skal få den hjælp og de svar jeg søger, hvis jeg holder mig tålmodig. Men ville alligevel her spørge om nogen har haft lignende oplevelser eller om nogen skulle vide hvordan jeg bør forholde mig.
Embellagen var en papkasse indeholdende bundkortet i kasse med udstyr i antistatiske poser (dog uden manualen, trods jeg medsendte en sådan til RMA) Den yderste kasses ene hjørne kunne se ud til at have fået et godt tryk, ligeledes bundkortkassen havde et sådant samt et hul, passende med hjørnet på bundkortet som er beskadiget - ergo, det ligner Post Danmarks ansvar.
Bundkortet blev i sin tid indkøbt til knap 2.800kr men har idag kun en nypris på 1.500kr, jeg ved så ikke hvilket af beløberne jeg vil erstattet hvis jeg i så fald vil kunne få det. Er der mon noget snedigt jeg kan gøre her?
Hvorom alting er, vil jeg meget gerne høre fra nogen der ved lidt om det - hvordan jeg skal forholde mig, hvad jeg kan forvente, hvem der har ansvaret og hvordan jeg kræver min ret bedst...
På forhånd mange tak! :)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af boyboy d. 17-07-2010 03:28:17.