Steam BFBC2, verificere Spil-cachens integ

Spil d.  17. juli. 2010, skrevet af Silent Sniper
Vist: 765 gange.

Silent
 
Skribent
Tilføjet:
17-07-2010 12:27:10
Svar/Indlæg:
3222/204
Hey alle

Har lidt problemer med mit Steam sammen med BFBC2 når jeg vil søge efter servere ja så fryser spillet og må lukkes ned med CTRL-ALT-DEL

Kommer kun her til:



Tænkte det muligvis kunne være bad sectors på mit spil drev (2x36GB RAID 0) men ingen fejl overhovedet ej heller i filsystemet.

Kom i tanke om at man kunne verificere spilfilerne via Steam



Dette virker også fint nok, mmm ja ja når den har har verificeret alle spilfilerne sagde den første gang at den ikke kunne verificere 62 filer hvorefter Steam ville hente dem på ny igen efter dette, prøvede jeg for sjov at tjekke igen hvor efter den sagde at den ikke kunne verificere 40 filer sådan forsætter det i en uendelig løkke.

Prøve derefter så at installeret spillet på mit C: drev dog med samme issue som beskrevet ovenfor.

Har haft afinstalleret Steam og hentet spillet ned på ny, men det samme.
Undre mig bare en del da jeg aldrig før har haft det problem før nogen som har oplevet noget tilsvarende?


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Silent Sniper d. 17-07-2010 12:27:53.
morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
17-07-2010 13:02:25
Svar/Indlæg:
924/212
Kan det være din firewall eller antivirus som kan blokerer ind/ud signaler med spillet når du skal finde severe? gjorde den på min 😕


Hediki
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2010 14:33:47
Svar/Indlæg:
1726/49
prøv at starte steam med administrator rettigheder. kan være det lige "skal i gang først"


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
18-07-2010 09:23:30
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #1 Ja det kunne godt tænkes, slog antivirus/firewall fra og installeret Steam og BFBC2 igen på ny og derefter kunne Steam fint verificere spilfilerne.

Men stadig det samme, fryser ved søgning efter servere men det underlige er at hvis jeg joiner en af dem på min venneliste så kan jeg sagtens komme ind på en server og spille 😲

->#2 Jeps dette har jeg osse prøvet uden held.

Men tak for hjælpen.