Hej ville hører man man kan købe et grafikkort hvor det er lavet klar til vandkøling eller hvor der allerede sidder et lukket vand system på lige som det ses ved H50 til CPU. Har set engang MSI havde lavet er kort hvor der var en lukket system på men ved ikke om de er gået helt fra idén.. har aldrig rodet med vand før så derfor jeg ikke bare lige smider noget samme selv. :P
#1 Det ser ret fedt ud.. :) men lidt for voldsomme gfx det passer til :)
#2 okay kan du huske hvad det cirka lå i ? for igen lidt for stort til mig.. :) da Bench ikke siger mig noget. og det er måske mere bare er for sjov og for at prøve noget jeg aldrig har lavet før.. :P
Husk lige at tjek om det passer på dit grafikkort er jeg nemlig ikke 100% sikker på at det gør.
Hvis du ikke allerede bruger vandkøling så vil jeg anbefale at du starter ud med et sæt ala det her http://www.coolerkit.dk/cooler... også bare tilføjer grafikkortet til loopet.
Pt er der ingen som laver vandkølede gfx, inno3d kommer snart med deres ichill gtx480 med bitspower blok på, men er en lidt blandet følelse med bitspower køleblokke 😕