#0
tror ikke de gør noget forkert i hensyn til loven på det punkt, det gør de så på nogle andre punkter.. oprettede på et tidspunkt et "bredbånd-to-go" ved dem hvor man mindst skulle bruge for 50.- om måneden, og gjorde man det ikke fik man bare en regning på det beløb der manglede, og derudover 29 per gang man loggede på (gjorde jeg meget sjældent, derfor det var den smarteste løsning)
modtager en bekræftelse og alt kører, efter 3 måneder får jeg en regning ind på 300,- da jeg ringer ind og spørger hvad den er for, får jeg at vide at de har ændret min bestilling til et "bredbånd-to-go 99" som koster 100,- om måneden og oveni det beløb ens forbrug, på trods af jeg kan fremvise papirer på det ikke er den jeg har bestilt eller ønsket holder de stivt fast i at det skal betales..
det er svindel i min bog, så ved mig vil de altid stå som svindlere!!
PS. fik så i stedet en 3G fra arbejdet gratis stillet til rådighed, så det gjorde det da lidt bedre 😀