Jeg købte i april et 46" Sony LCD TV KDL45EX500 med et "Sony Center Allcare" forsikring som skal dække alle pixel fejl.
Nu har de så haft en fyr ude og hente mit tv men ham der hentede det kunne ikke se pixel fejlen.
Kan en teknikker ikke finde pixel fejlen med nogle måle instrumenter?
Til 11.000 kr. inklusiv forsikring der skal dække 100% pixel fejl som der står i papirerne bliver jeg fandeme sur hvis de bare siger de ikke kan se fejlen og opkræver mig 450 kr. fordi der så ikke er nogen fejl.
Hvad kan jeg gøre hvis det er tilfældet?
Emil
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af voidwalker d. 19-07-2010 17:34:56.
Der er kun en ting at gøre - når du ser pixel fejlen, så skal du tage et billede af det. Jeg ved godt det er svært. Jeg mener ikke det er muligt at måle sig til en pixel fejl, det er kun visuelt.
Moderator
Tilføjet: 19-07-2010 20:49:54
Svar/Indlæg:
7881/1165
Hej. Jeg kan spotte en pixelfejl ret hurtigt, så de skal de også kunne derinde. Det kræver, en sort, hvid, rød, blå og grøn baggrund. Har man dem kan man som regel hurtigt spotte den. Især den hvide og den sorte er oftest ret gode. 🙂
Det håber jeg fandeme ikke, både ham der kom med mit tv og ham jeg bagefter ringede og brokkede mig over pixel fejl nr. 2 sagde at de havde skiftet panelet.